Finanční alokace programu Kreativní vouchery SČK (3. výzva) pro malé a střední firmy je vyčerpána. |
Na Žadateli o kreativní voucher spočívá hlavní zodpovědnost za správné vyplnění a včasné dodání dokumentů souvisejících s administrací projektu v rámci programu Kreativní vouchery Středočeského kraje. Oproti předchozím Výzvám došlo ve 3. výzvě Kreativních voucherů k několika změnám:
- Žadatelem smí být pouze právnická osoba
- Míra podpory se zvýšila ze 75 % na 85 %
- Doba realizace projektu je prodloužena na 12 měsíců
- Žádost o poskytnutí KV se podává pouze formou on-line formuláře
- Žadatel může při definování požadovaných kreativních služeb využít pomoci experta doporučeného SIC
Kdy a jaký dokument podat?
Základem je, pozorně si přečíst dokument Výzva
Pokud se rozhodnete využít služeb experta, kontaktujete manažerku programu.
První krok
Podání žádosti o KV zahrnuje dokumenty:
- Žádost o poskytnutí KV
- Nabídka poskytnutí služeb od Poskytovatele kreativních služeb
- Čestné prohlášení žadatele o KV
Dokumenty “02_Nabídka poskytnutí služeb od Poskytovatele kreativních služeb” a “03_Čestné prohlášení žadatele o kreativní voucher” vytisknete, podepíšete, naskenujete a vložíte jako přílohu do on-line formuláře Žádost o poskytnutí KV. V případě že používáte elektronický podpis, vložíte přímo.
Druhý krok
V případě, že Žádost o KV vyhověla formální i věcné kontrole, o čemž bude Žadatel vyrozuměn emailem, obdrží dvě paré dokumentu Smlouva o poskytnutí KV. Smlouvu podepíše a v listinné podobě doručí na adresu Poskytovatele dotace – tedy SIC. Následně Smlouvu podepíše statutární ředitel SIC a jedno paré Smlouvy bude zasláno zpět Žadateli.
Třetí krok
Žadatel má na realizaci projektu 12 měsíců od data podání Žádosti. Do 30 dnů od ukončení realizace projektu zažádá podnik o proplacení dotace a předloží osobně nebo do datové schránky “ucdungk” následující dokumenty:
- Žádost o proplacení dotace
- Kopie Předávacího protokolu
- Kopie faktury vystavené Poskytovatelem kreativní služby
- Kopie výpisu z bankovního výpisu Žadatele
- Kopie Smlouvy o poskytnutí kreativních služeb nebo obdobného dokumentu
V případě, že Žadatel využil služeb experta předloží navíc tyto dokumenty:
- kopie faktury / daňového dokladu vystavené expertem s výčtem hodin poskytnutých služeb;
- kopie výpisu z bankovního účtu Žadatele, dokládající realizaci platby expertovi
- kopie smlouvy o poskytnutí odborných služeb expertem nebo obdobného dokumentu.
Výše uvedené dokumenty budou zkontrolovány ze strany Poskytovatele dotace. Následně se uskuteční rozhovor nebo videokonference, vyhodnocující realizaci projektu. Bude-li vše v pořádku, vydá Poskytovatel dotace Rozhodnutí o přiznání podpory malého rozsahu. Do 30 dnů od vydání tohoto rozhodnutí bude dotace proplacena na bankovní účet Žadatele.