Kreativní nadšenci, rebelové, srdcaři, digitální guru i vizuální mágové. To jsme my, sehraný tým plující digitálním světem.
Běžně se značky v reklamách bojí ukázat pravdu. Ukazují divákovi vyumělkovaný svět – krásná pokožka, vyhlazené paty na nohou, vypracovaná těla. My jsme řekli STOP, jdeme proti proudu a ukážeme reálné problémy, nebojíme se ukázat jizvy. Kredibilitu kampaně umocnil známý plastický chirurg MUDr. Roman Kufa.
Do této kampaně jsme šli s největšími ambicemi i přesto, že jsme měli relativně nízký rozpočet na segment farmacie. Cílovou skupinou byli novopečené maminky a ženy ve středním a vyšším věku se zájmem o plastické operace. Celá kampaň byla postavena na kampaňovém videu. Pečlivě jsme sbírali data o zhlédnutí a poté jsme spustili remarketing na tyto uživatelky s proklikem na web.
Pro našeho klienta jsme odstartovali ojedinělý projekt na českém trhu v podobě online recenzí ze světa hodinek. Úkolem bylo posílit brand a odlišit se od konkurence, zároveň přinést na trh něco nového a odlišného v sektoru hodinářství. To vše doplnila click to website reklama na Facebooku a True view ads na Youtube.
Neztrácej čas a začni makat!
Každý si dává předsevzetí do nového roku, že shodí na kilech nebo naopak nabere hmotu svalovou. V MTV Fitness se rozhodli leden podpořit masivněji a ke každé permanentce rozdali pytel proteinu zdarma! Video kampaň, která běžela v síti Cinestar a socialu, byla doplněna brandovými vizuály.
https://vimeo.com/webetter