MENU

ThinkThink s.r.o. (Studio Created)

Budujeme značky, tvoříme reklamní kampaně a točíme profesionální videa. Za deset let jsme pomohli více než 130 značkám. Při každém projektu nás zajímá především silný nápad, který pomůže klientovi růst.

Kontakt

Dimitrios Vlasakudis

Tel.: 777126271 E-mail: dimo@studiocreated.cz Www: https://www.studiocreated.cz
Sokolská třída 1263/24, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava IČ: 04785100 DIČ: CZ04785100

Reference

Brandová kampaň pro VŠB-TUO

O klientovi: VŠB-TUO patří mezi nejstarší vysoké školy v republice (165 let). Má 7 fakult a studuje na ní přes 20 000 studentů.

Zadání: Zvýšit povědomí o značce VŠB-TUO mimo hranice MS Kraje.

Řešení: Kompletní kreativa, zpracování a exekuce brandové kampaně „Hodíme Ti vlákno k úspěchu“ (video, média, grafika, fotografie, sociální sítě).

Výsledek: 31 mediálních výstupů v hodnotě 1,8 miliónů korun (které tak klient nemusel platit v přímých marketingových výdajích) + zásah na Facebooku a YouTube 800 000 lidí.

Referenční osoba: Klára Janoušková, tehdejší kancléřka univerzity, současná vedoucí kanceláře hejtmana MS kraje.

Rebrand značky Envy na Kilpi

O klientovi: Značka Kilpi (rebrand Envy) patří mezi čtyři největší výrobce outdoorového a sportovního oblečení v České republice.

Zadání: Původní značka Envy z obchodních důvodu potřebovala nový, silný brand, který by obstál i na evropském trhu.

Řešení: Kompletní rebranding včetně kvalitativního výzkumu, komunikační strategie, tvorby logotypu, zpracování webových stránek, fotografií a videa.

Výsledek: Nová značka se prosadila na nových zahraničních trzích, především v Nizozemí, Francii, Řecku, Španělsku, Polsku, Švédsku, Dánsku, Estonsku a Izraeli.

Referenční osoba: Aneta Nováková, marketingová ředitelka.

Rebranding Těšínského divadla

O klientovi: Těšínské divadlo má tradici přes 70 let. Je to jediné profesionální divadlo v Česku, kde pod jednou střechou působí dva umělecké soubory a loutková scéna hrající v různých jazycích.

Zadání: Rebrandovat grafickou i obsahovou komunikaci divadla tak, aby návštěvník dokázal rozeznat jednotlivé scény, ale zároveň si je vždy spojil se značkou Těšínského divadla.

Řešení: Rebrand loga, plakátů a veškeré vizuální komunikace divadla.

Výsledek: Logo jsme citlivě rebrandovali, takže je pro stávající diváky stále rozpoznatelné. Vizuální komunikaci jsme sjednotili a přitom odlišili od konkurenčních divadel.

Referenční osoba: Petr Kracík, ředitel divadla.