MENU

StartOnline s.r.o.

Tvoříme hodnotově zaměřené online strategie a pak je také realizujeme. Firmám a jednotlivcům nabízíme služby komplexního online marketingu, který členíme na 3 části:

I. STRATEGIE: Definujeme, kdo je vaše cílová skupina a co a v jaké fázi ji sdělit o hodnotě vaší nabídky. Nastavíme, jaké reklamní kanály používat a jak je synergicky kombinovat. Připravíme marketingový plán, abyste dosáhli svých cílů.

II. REALIZACE: Tvoříme weby v prostředí WordPressu. Píšeme obsah, připravujeme SEO analýzy a SEO editing obsahu. Realizujeme reklamní kampaně ve vyhledávačích, v obsahové síti internetu a na sociálních sítích. Připravujeme newslettery. To, co si chcete dělat sami, vás naučíme.

III. OPTIMALIZACE: Nastavujeme analytické nástroje, kterými vyhodnocujeme všechny online aktivity. Testujeme a ověřujeme naše hypotézy. Navrhujeme zlepšení na základě získané zpětné vazby.

Kontakt

Žanet Krasnecová

Tel.: 725877629 E-mail: zanet@startonline.cz Www: https://www.startonline.cz/
Lucemburská 31, 13000 Praha 3 IČ: 04606809 DIČ: CZ04606809

Názory klientů

Když jsem začínal se službou půjčovny živých vánočních stromků, obrátit se na studio StartOnline byl ten správný krok. Nejen že mi vytvořily kvalitní a fungující stránky, kterými jsem hned v prvním roce předčil konkurenci, ale hlavně mi pomohli zformovat celý koncept půjčovny, objednávkové postupy a budoucí směr. Celý tým se do projektu dokázal vcítit a vytvořit kvalitní texty, líbivou grafiku i animace. Protože cítím, že jsme na stejné vlně, nebojím se pustit do rozšíření nabídky a přidání nových služeb, s jejich podporou mohu dosáhnout dál, než byla má prvotní očekávání. Studio StartOnline dokáže díky svým zkušenostem a velké dávce empatie vybudovat z pouhé myšlenky úspěšný byznys a proto bych jejich služby doporučil všem podnikatelům, kteří jsou teprve na začátku a míří ke hvězdám.

Jan Havlíček, pujcovnastromku.cz

S firmou StartOnline spolupracujeme více než tři roky. Z prvotní myšlenky “pouze” vylepšit webové stránky a začít se “trochu více” věnovat on-line marketingu, se vyvinula sice velmi náročná, nicméně z dlouhodobého hlediska úspěšná spolupráce. Je skvělé, že začínají od základu, tedy s analýzou problému, a pak se mu skutečně věnují. A neslibují zázraky. Úspěch se málokdy dostaví přes noc, i u nás se výsledky dostavily až časem. Na StartOnline je neméně důležité i to, že dokáží motivovat nejen “on-line”, ale zejména při osobních schůzkách a probírání dalších strategií, kdy skutečně je vidět jejich zájem a zapálení pro věc.

Luboš Maule, gpscentrum

Se službami Startonline jsem velmi spokojená. Spravují pro mne PPC kampaň, která mi pravidelně přináší nové zákazníky. Navrhli mi konkrétní úpravy v textech na webu tak, aby online marketing vedl ještě k lepšímu výsledku. Odvádějí výbornou práci v přátelské a zároveň profesionální atmosféře. Určitě budu se Startonline spolupracovat i nadále.

Mgr.Marta Ventrubová, kouč NLP

Reference

Jahodárna Brozany nad Ohří

Mobilní aplikace, Online marketing, Produkce a reklama
Rok realizace: od 2018

Nastartování a zvyšování objemu online prodeje pro Jahodárnu Brozany.

Realizujeme:

  • úpravy a SEO eshopu
  • tvorba nového obsahu
  • reklamní kampaně v systémech Google Ads, Sklik a na Facebooku

Domluvené KPI se nám daří plnit o 40% lépe než byl původní plán.

Orel v hnízdě

Marketing, Online marketing, Produkce a reklama
Rok realizace: od 2019

Zahájení prodeje online kurzu čchi-kungu Orel v hnízdě.

Realizujeme:

  • kompletní online strategii včetně finančního modelu prodeje
  • úpravy a SEO webu
  • reklamní kampaně v systémech Google Ads, Sklik a na Facebooku

gpscentrum

Marketing, Online marketing, Produkce a reklama
Rok realizace: 2018

Práce na obsahové strategii a SEO pro gpscentrum.cz.

Cílem bylo:

  • navrhnout a realizovat změny v informační architektuře webu,
  • zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů
  • a v neposledním řade zvýšit prodej GPS zařízení přes e-shop.

V rámci spolupráce jsme optimalizovali tento obsah na webu:

  • statické stránky webu (úvod, o nás, kontakty…)
  • kategorie produktových stránek
  • produktové stránky
  • obsahové stránky v blogu

Dále jsme navrhli obsahovou strategii pro psaní článků na blog pro zvyšování přirozené návštěvnosti webu.

Za rok práce na SEO jsme dosáhli:

  • nárůst měsíční návštěvnosti o 30 % oproti stavu před zásahem,
  • o 60% více objednávek a
  • o 120% vyšší tržby.

Celá případová studie je k nalezení zde.