Vývoj webových stránek > UI/UX design > Grafický design > Focení a retuše > Testování použitelnosti > Uživatelské testování > A/B testování
V digitálním prostředí jsme jako doma. Partnerům přinášíme kreativitu, naše vědomosti a dlouholeté zkušenosti. Zakládáme si na oboustranné spokojenosti, která je důležitou součástí každé naší spolupráce.
Dokážeme najít podstatu problému a zaměřit se na ni. Jdeme do hloubky, preferujeme důslednou analýzu a diskuzi, která přináší řešení. Jsme přesvědčeni, že smysluplné věci vznikají poctivou prací. Věříme v dlouhodobé vztahy, proto pro nás odevzdáním projektu všechno teprve začíná.
Už více než 15 let jsme tu pro vás!
Refresh web stránek
Původní webové stránky z roku 2009 potřebovaly změnu. Nejen z hlediska designu, ale také celkové modernizace webu a jeho efektivity. Největším problémem bylo velké množství nezrealizovaných poptávek od maloodběratelů.
.
Doplnili jsme formulář pro nezávaznou poptávku kamene, písku i betonu
Ve formuláři vedeme zákazníka k tomu, aby vyplnil vše, co potřebuje, a to v takovém formátu, jaký vyhovuje společnosti Kámen Zbraslav.
.
Vytvořili jsme jednoduchý systém pro správu poptávek
Doposud se poptávky od maloodběratelů zpracovávaly přes e-mail, což bylo nepohodlné a nepřehledné. Nyní se všechny poptávky automaticky posílají do administrace, kde je lze jednoduše třídit a vytvářet jim cenové nabídky.
.
Navrhli jsme vizuální motiv nejen pro vozový park
Vytvořili jsme polepy na vozy, autodomíchávače, čerpadla a dodávky. Vizuál vychází z mramorové techniky a našim cílem bylo vytvořit strukturu připomínající míchaní betonu či řez horninou.
Co vás první napadne, když se řekne „dodavatel plynu”? Nám se v hlavě vybaví termíny jako spolehlivost, kvalita a vrtné ložisko. Díky spolupráci se společností MND, Moravské naftové doly jsme objevili i další stránku zdánlivě jednoduchého tématu „zemní plyn”.
.
Nové MND vždy po ruce
Hlavním cílem bylo zlepšit konverzní poměr, tedy zvýšit procento uživatelů, kteří dokončí žádost o přechod k MND. Nejen na stolním počítači, ale i na mobilních zařízeních. Víme, že v současné době je základem každého dobrého webu schopnost přizpůsobit svůj obsah různým zařízením. Dnes již vyřídíte proces přechodu k MND z pohodlí svého gauče.
.
Jednodušší cesta pro zákazníky
Cenová nabídka pro každého na míru? Je to snadné — stačí zadat základní údaje o spotřebě a místě odběru energií. V interaktivním ceníku zákazníka čeká i přehledný rozpad jednotlivých položek, ze kterých se skládá výsledná cena. Poté jednoduše pokračuje k vyřízení přechodu k MND skrze online formulář. To vše jednoduše, bez návštěvy pobočky nebo hovoru s operátorem.
Černou tlustou čárou to začíná
S Hankou jsme se shodli, že náš výsledek bude vystihovat způsob jejich práce a především ducha jimi navrhovaných interiérů. Prostor – „Flat“ a jakýsi nepopsaný list papíru, čistý, bílý – „White“, které budou zaplněny jejich minimalistickými, osobitými, velkorysými a čistými nápady. Inspiraci jsme stejně jako Flat White hledali v propojení černé a bílé a krásné jednoduchosti severského stylu.
.
Chtěli bydlet on-line
On-line bydlení bylo samozřejmostí. Přemýšleli jsme, jak „navrhnout” prostor pomyslného on-line interiéru. Použít hotovou šablonu pro kreativní a originální ateliér nepřipadalo v úvahu. Pustili jsme se tedy do výroby webové prezentace na míru. Samozřejmostí bylo vytvoření responzivního webu, aby byl funkční na všech mobilním telefonu i stolním počítači. Protože je architektura maximálně fotogenická a objektiv dokáže zachytit její nejzajímavější detaily, soustředili jsme se na elegantní prohlížení fotografií a jejich zobrazení ve všech zařízeních včetně displejů s vysokým rozlišením. I díky tomu spolupráce s Flat White nekončí jen u vymyšlení značky a vytvoření webu.
Navržení prostě lepšího bankovnictví
Příběh Equa bank začal jejím vstupem na český trh v roce 2011. My jsme se stali jeho součástí, když nás její tým požádal, abychom jim pomohli vytvořit vizi on-line služeb, počínaje studií jejího budoucího internetového rozhraní. Příběh popisuje pouze některé části naší cesty a slouží jako zdroj inspirace, jako případová studie a malé nahlédnutí do našeho myšlení.
.
Zkoumat, zkoumat, analyzovat. Opakovat.
Začali jsme téměř od nuly. Čekala nás specifikace produktu, vypracování manuálu značky a hodně navrhování a testování. Naším cílem bylo vytvořit snadnou, intuitivní, jednoduchou a krásnou koncepci elektronického bankovnictví, která využívá každodenní jazyk a myšlení – tedy něco, co by chtěly používat i naše matky.
.
Ikony a barvy, které uživatelům říkají, co mají dělat
barvy a jednoduché ikony jsou jedněmi z detailů, které činí rozhraní intuitivním. Symbolické významy barev jsou založeny na kultuře a mohou být použity pro podporu různých prvků – např. zelená barva pro hypotéky naznačuje, že někde vzniká pěkné bydlení.