MENU

Refresh,s.r.o.

Vývoj webových stránek > UI/UX design > Grafický design > Focení a retuše > Testování použitelnosti > Uživatelské testování > A/B testování  

V digitálním prostředí jsme jako doma. Partnerům přinášíme kreativitu, naše vědomosti a dlouholeté zkušenosti. Zakládáme si na oboustranné spokojenosti, která je důležitou součástí každé naší spolupráce.

Dokážeme najít podstatu problému a zaměřit se na ni. Jdeme do hloubky, preferujeme důslednou analýzu a diskuzi, která přináší řešení. Jsme přesvědčeni, že smysluplné věci vznikají poctivou prací. Věříme v dlouhodobé vztahy, proto pro nás odevzdáním projektu všechno teprve začíná.

Už více než 15 let jsme tu pro vás!

Kontakt

Veronika Vajdiaková

Tel.: 774541346 E-mail: veronika@refresh.cz Www: http://www.refresh.cz
Refresh, s.r.o.
Václavské náměstí 776/10
Praha 1 - 110 00
IČ: 27243524 DIČ: CZ27243524

Reference

Refresh pro Kámen Zbraslav

Branding, Design Thinking, Fotografie, Ilustrace, Multimediální prezentace vč. webových stránek
Rok realizace: 2012-2020

Refresh web stránek

Původní webové stránky z roku 2009 potřebovaly změnu. Nejen z hlediska designu, ale také celkové modernizace webu a jeho efektivity. Největším problémem bylo velké množství nezrealizovaných poptávek od maloodběratelů.
.

Doplnili jsme formulář pro nezávaznou poptávku kamene, písku i betonu

Ve formuláři vedeme zákazníka k tomu, aby vyplnil vše, co potřebuje, a to v takovém formátu, jaký vyhovuje společnosti Kámen Zbraslav.
.

Vytvořili jsme jednoduchý systém pro správu poptávek

Doposud se poptávky od maloodběratelů zpracovávaly přes e-mail, což bylo nepohodlné a nepřehledné. Nyní se všechny poptávky automaticky posílají do administrace, kde je lze jednoduše třídit a vytvářet jim cenové nabídky.
.

Navrhli jsme vizuální motiv nejen pro vozový park

Vytvořili jsme polepy na vozy, autodomíchávače, čerpadla a dodávky. Vizuál vychází z mramorové techniky a našim cílem bylo vytvořit strukturu připomínající míchaní betonu či řez horninou.

Refresh pro dodavatele energií MND

Branding, Design Thinking, Fotografie, Ilustrace, Multimediální prezentace vč. webových stránek
Rok realizace: 2016-2020

Co vás první napadne, když se řekne „dodavatel plynu”? Nám se v hlavě vybaví termíny jako spolehlivost, kvalita a vrtné ložisko. Díky spolupráci se společností MND, Moravské naftové doly jsme objevili i další stránku zdánlivě jednoduchého tématu „zemní plyn”.
.

Nové MND vždy po ruce
Hlavním cílem bylo zlepšit konverzní poměr, tedy zvýšit procento uživatelů, kteří dokončí žádost o přechod k MND. Nejen na stolním počítači, ale i na mobilních zařízeních. Víme, že v současné době je základem každého dobrého webu schopnost přizpůsobit svůj obsah různým zařízením. Dnes již vyřídíte proces přechodu k MND z pohodlí svého gauče.
.

Jednodušší cesta pro zákazníky
Cenová nabídka pro každého na míru? Je to snadné — stačí zadat základní údaje o spotřebě a místě odběru energií. V interaktivním ceníku zákazníka čeká i přehledný rozpad jednotlivých položek, ze kterých se skládá výsledná cena. Poté jednoduše pokračuje k vyřízení přechodu k MND skrze online formulář. To vše jednoduše, bez návštěvy pobočky nebo hovoru s operátorem.

 

Refresh pro architektonické studio Flat White

Branding, Design Thinking, Fotografie, Ilustrace, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing
Rok realizace: 2017

Černou tlustou čárou to začíná
S Hankou jsme se shodli, že náš výsledek bude vystihovat způsob jejich práce a především ducha jimi navrhovaných interiérů. Prostor – „Flat“ a jakýsi nepopsaný list papíru, čistý, bílý – „White“, které budou zaplněny jejich minimalistickými, osobitými, velkorysými a čistými nápady. Inspiraci jsme stejně jako Flat White hledali v propojení černé a bílé a krásné jednoduchosti severského stylu.

.

Chtěli bydlet on-line
On-line bydlení bylo samozřejmostí. Přemýšleli jsme, jak „navrhnout” prostor pomyslného on-line interiéru. Použít hotovou šablonu pro kreativní a originální ateliér nepřipadalo v úvahu. Pustili jsme se tedy do výroby webové prezentace na míru. Samozřejmostí bylo vytvoření responzivního webu, aby byl funkční na všech mobilním telefonu i stolním počítači. Protože je architektura maximálně fotogenická a objektiv dokáže zachytit její nejzajímavější detaily, soustředili jsme se na elegantní prohlížení fotografií a jejich zobrazení ve všech zařízeních včetně displejů s vysokým rozlišením. I díky tomu spolupráce s Flat White nekončí jen u vymyšlení značky a vytvoření webu.

 

Refresh pro Equa bank

Animace, Branding, Design Thinking, Fotografie, Ilustrace, Marketing, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Produkce a reklama
Rok realizace: 2011-2020

Navržení prostě lepšího bankovnictví
Příběh Equa bank začal jejím vstupem na český trh v roce 2011. My jsme se stali jeho součástí, když nás její tým požádal, abychom jim pomohli vytvořit vizi on-line služeb, počínaje studií jejího budoucího internetového rozhraní. Příběh popisuje pouze některé části naší cesty a slouží jako zdroj inspirace, jako případová studie a malé nahlédnutí do našeho myšlení.

.

Zkoumat, zkoumat, analyzovat. Opakovat.
Začali jsme téměř od nuly. Čekala nás specifikace produktu, vypracování manuálu značky a hodně navrhování a testování. Naším cílem bylo vytvořit snadnou, intuitivní, jednoduchou a krásnou koncepci elektronického bankovnictví, která využívá každodenní jazyk a myšlení – tedy něco, co by chtěly používat i naše matky.

.

Ikony a barvy, které uživatelům říkají, co mají dělat
barvy a jednoduché ikony jsou jedněmi z detailů, které činí rozhraní intuitivním. Symbolické významy barev jsou založeny na kultuře a mohou být použity pro podporu různých prvků – např. zelená barva pro hypotéky naznačuje, že někde vzniká pěkné bydlení.