Jsme design studio, které se věnuje smysluplným projektům s pozitivním dopadem. Úspěšně propojujeme svět designu a byznysu a navrhujeme takové produkty a služby, které přináší hodnotu firmám i jejich zákazníkům. K našim projektům přistupujeme komplexně a do procesu zahrnujeme výzkum, navrhování, ověřování, design i realizaci řešení.
Pomáháme firmám stavět nové produkty a služby, vymýšlíme vlastní nové značky a business modely a propagujeme design jako nástroj pozitivní inovace na akcích a workshopech. Ať už jsou to korporace, průmysloví výrobci nebo začínající startupy, vždy se pro ně snažíme najít a realizovat řešení, která jsou srozumitelnější, ekonomičtější, ekologičtejší, nebo jednoduše lepší, než ta současná.
V České spořitelně jsme se zabývali designem úvěrového procesu pro průmyslové podniky tak, aby byla zákaznická cesta co nejjednodušší a nejelegantnější. Postupně se nám podařilo snížit počet kroků z 9 na 5 a také hodně omezit papírování. Kromě toho jsme dodali infostránku pro podnikové vývojáře, in-house prezentace, POS materiály, brožury, dotazníky o energetické náročnosti, webové stránky a TOP Energy cetrifikát. Výsledkem je, že se každá provedená investice přímo promítá do úspor energie a snížení emisí CO2 ve výrobě.
e spolupráci s inženýry z XTND jsme navrhli první evropský elektrický longboard. Je ultralehký, výkonný a hlavně na něm není vůbec poznat, že je elektrický, všechny jeho části jsou totiž zabudované uvnitř. Použili jsme materiály nejvyšší kvality a konstrukci elektrické desky vyztužili prémiovými uhlíkovými vlákny a titanovými kovy, aby byla zajištěna maximální odolnost. Každý detail je navržen na míru, od vnější konstrukce po nejmenší šroub.
V designu vždycky existuje nějaká cesta, jak věci zlepšovat. To je myšlenka, která nás navedla k tomu, abychom vymysleli Balconii, květináč, který je přizpůsobivý, ekologický a úsporný. Balconia se díky svému lineárnímu designu hodí i na ty nejmenší balkóny. Nezabírá místo a uchycení může být připevněno na libovolném zábradlí – bez toho, aby vám kazil výhled. Náš redesign navíc zlepšuje efektivitu logistiky o 25% díky lepšímu stohování, což šetří jak palivo, tak i skladovací prostor. Dopad je ještě umocněn tím, že je květináč vyráběn v desítkách tisíc kusů ročně.