MENU

Petr Václavek

Jsem autorem nečekaně úspěšných kampaní, zakladatelem několika tech startup firem a marketingový komunikátor a podnikatel, který miluje nové příležitosti.

Žil a pracoval jsem – mimo jiné – pro nadnárodní reklamní společnosti  v Kuwait City (Kuvajt), Amsterdamu (NL), Gothenburgu (SWE) a Basileji (CH).

Poskytuji mentoring, strategické poradenství, buduji značky a vytvářím nápadité a pozoruhodné kreativní nápady, které narušují a mění stávající status quo. Mám rád zkušenostní marketing pro jeho prakticky nekonečné příležitosti.

V roce 2017 jsem založil Foodgroot.com, revoluční technologický startup poskytující nezávislé hodnocení potravin a osobní doporučení pro nakupování potravin.

V roce 2018 jsem byl hlavním stratégem v prezidentské kampani pro Marka Hilšera, kde jsme vytvořili nejefektivnější kampaň v historii politických voleb (1,3 Kč za jeden hlas).

V roce 2019 jsem vytvořil kampaň pro Národní galerii Praha spojující svou vlajkovou impresionistickou výstavu s absintem. Martin Žufánek – nekorunovaný král českých lihovarníků – připravill 50 lahví v limitované edici vynikajícího Dubied Abisnthe 1798, proslulý grafik Aleš Najbrt vytvořil originální štítek. Následující aukce získala 1,5 milionu korun, které byly věnovány Národní galerii.

Kontakt

Petr Václavek

Tel.: +420 602 481515 E-mail: petr.vaclavek@gmail.com Www: http://www.petrvaclavek.eu
Wework, Národní 14, Praha 1 IČ: 04308417 DIČ: CZ 04308417

Názory klientů

„Jako generální ředitel společnosti Artstaq jsem měl to potěšení pracovat s Petrem, který řídil náš globální marketing a komunikaci. Vždy na mě zapůsobil svým inovativním přístupem, jakož i hlubokými znalostmi online marketingu. Je super kreativní, strategický myslitel a tvrdě pracující jedinec. Když začal vlastní potravinářský technologický projekt - Foodgroot - neváhal jsem a stal se investorem. “

- Jozef Barta
Spoluzakladatel a generální ředitel Artstaq.com
bývalý generální ředitel společnosti Eurotel & Unicredit Slovakia

Jozef Barta, Spoluzakladatel a generální ředitel Artstaq.com a bývalý generální ředitel společnosti Eurotel & Unicredit Slovakia

"Potkal jsem Petra při jeho pracovní misi v Kuvajtu a měl jsem tu čest pracovat s ním. Je to velmi příjemný člověk, se kterým se dobře pracuje, skutečný týmový hráč. Jeho schopnosti jdou nad rámec specializovaného digitálního specialisty ke kompletnímu stratégovi, který ví, jak zajistit skutečnou integraci 360 ° kampaně. “

- Fouad Abou Mansour
COO Impact Porter Novelli MENA
MD Impact BBDO Abu Dhabi, U.A.E.

Fouad Abou Mansour, COO Impact Porter Novelli MENA a MD Impact BBDO Abu Dhabi, U.A.E.

„Petr je vždy před námi. Když se ostatní stále učí, on stanoví nová pravidla. Když se nová pravidla vyřeší, hledá další. Definoval bych ho otázkou:„ Co bude dál? “A co je skvělé: jeho nikdy nekončíčí proud nových nápadů je vždy zaměřen na podnikání. To znamená, že vám přinese nové nápady, které fungují. Fantastický přístup v komunikačním podnikání. "

- Martin Charvát
Vice Rector ve společnosti University of Creative Communication

Martin Charvát, Vice Rector ve společnosti University of Creative Communication

„Petr je jednou z mála skutečně působivých postav českého komunikačního průmyslu. Vykazuje mimořádnou úroveň kreativity kombinovanou se zdravým rozumem v obchodních záležitostech. Jeho schopnost získávat relevantní informace ze všech druhů zdrojů a poté je doručovat v mnoho různých způsobů, jak českou odbornou komunitu, mu pomohlo rychle se etablovat jako odborník v této oblasti. Petr na mě vždycky zapůsobil energií, nadšením a přístupem „pojďme udělat“. To z něj dělá skvělého vůdce a cennou výhodu jakákoli organizace. “

- Josef Havelka
COO Leo Burnett MENA
Generální ředitel Leo Burnett Praha

Josef Havelka, COO Leo Burnett MENA a generální ředitel Leo Burnett Praha

„Petr je vážený kolega a kamarád. Když jsem s ním úzce spolupracoval v Impact BBDO, zařadil bych ho velmi vysoko mezi reklamní profesionály, které obdivuji. přenést je na vynikající prezentace opakovaně ohromilo mě i klienty. Bylo absolutní privilegium spolupracovat s Petrem v BBDO. “

- Lokesh Achaiah
Kreativní ředitel
ve společnosti Impact & Echo BBDO Kuvajt

Lokesh Achaiah, Kreativní ředitel, BBDO Kuvajt

S Petrem jsem za poslední rok a půl úzce spolupracoval a lze říci, že jeho příkladná profesionalita dělá z práce s ním potěšení. Petr je jedním z pilířů agentury - byl hybnou silou vzdělávání, informování a poradenství našim zákazníkům o všech digitálních trendech a tržních schopnostech - jeho rozsáhlé know-how zvýšilo laťku, pokud jde o stanovení komplexních strategií. Je to opravdu potěšení s ním pracovat. ““

- Dany Aouad
Výkonný ředitel Impact & Echo BBDO Kuvajt

Dany Aouad, Výkonný ředitel Impact & Echo BBDO Kuvajt

Reference

#srdcenahrad (Marek Hilšer)

Branding, Marketing, Online marketing, Public Relations
Rok realizace: 2018

V roce 2018 Byl jsem hlavním stratégem v prezidentské kampani pro Marka Hilšera, kde jsme vytvořili nejefektivnější kampaň v historii politických voleb (1,3 Kč za jeden hlas).

Národní galerie Praha

Branding, Fotografie, Marketing, Online marketing, Public Relations
Rok realizace: 2019

V roce 2019 jsem vytvořil kampaň pro Národní galerii Praha spojující stěžejní impresionistickou výstavu s absintem. Martin Zufánek – nekorunovaný král českých lihovarů – lahvoval 50 lahví v limitované edici s vynikajícím Dubied Abisnthe 1798, proslulý grafik Aleš Najbrt vytvořil originální štítek. Následující aukce získala 1,5 milionu korun, které byly věnovány Národní galerii.

Foodgroot

Branding, Design Thinking, Fotografie, Hudba, zvuk a video, Ilustrace, Marketing, Mobilní aplikace, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Produkce a reklama, Public Relations
Rok realizace: 2017-2020

V roce 2017 jsem založil Foodgroot.com, revoluční technologický startup poskytující nezávislé hodnocení potravin a osobní doporučení pro nakupování potravin.

Nová Energie Česka

Branding, Marketing, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Public Relations
Rok realizace: 2018

Nová Energie Česka – Strategie, Idea, Vizuální identita, Logo

Bacardi - Ožívám s nocí

Branding, Design Thinking, Marketing, Mobilní aplikace, Online marketing
Rok realizace: 2012

Voadafone - 10 let na trhu

Branding, Design Thinking, Ilustrace, Marketing, Mobilní aplikace, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Public Relations