Jsem autorem nečekaně úspěšných kampaní, zakladatelem několika tech startup firem a marketingový komunikátor a podnikatel, který miluje nové příležitosti.
Žil a pracoval jsem – mimo jiné – pro nadnárodní reklamní společnosti v Kuwait City (Kuvajt), Amsterdamu (NL), Gothenburgu (SWE) a Basileji (CH).
Poskytuji mentoring, strategické poradenství, buduji značky a vytvářím nápadité a pozoruhodné kreativní nápady, které narušují a mění stávající status quo. Mám rád zkušenostní marketing pro jeho prakticky nekonečné příležitosti.
V roce 2017 jsem založil Foodgroot.com, revoluční technologický startup poskytující nezávislé hodnocení potravin a osobní doporučení pro nakupování potravin.
V roce 2018 jsem byl hlavním stratégem v prezidentské kampani pro Marka Hilšera, kde jsme vytvořili nejefektivnější kampaň v historii politických voleb (1,3 Kč za jeden hlas).
V roce 2019 jsem vytvořil kampaň pro Národní galerii Praha spojující svou vlajkovou impresionistickou výstavu s absintem. Martin Žufánek – nekorunovaný král českých lihovarníků – připravill 50 lahví v limitované edici vynikajícího Dubied Abisnthe 1798, proslulý grafik Aleš Najbrt vytvořil originální štítek. Následující aukce získala 1,5 milionu korun, které byly věnovány Národní galerii.
„Jako generální ředitel společnosti Artstaq jsem měl to potěšení pracovat s Petrem, který řídil náš globální marketing a komunikaci. Vždy na mě zapůsobil svým inovativním přístupem, jakož i hlubokými znalostmi online marketingu. Je super kreativní, strategický myslitel a tvrdě pracující jedinec. Když začal vlastní potravinářský technologický projekt - Foodgroot - neváhal jsem a stal se investorem. “
- Jozef Barta
Spoluzakladatel a generální ředitel Artstaq.com
bývalý generální ředitel společnosti Eurotel & Unicredit Slovakia
"Potkal jsem Petra při jeho pracovní misi v Kuvajtu a měl jsem tu čest pracovat s ním. Je to velmi příjemný člověk, se kterým se dobře pracuje, skutečný týmový hráč. Jeho schopnosti jdou nad rámec specializovaného digitálního specialisty ke kompletnímu stratégovi, který ví, jak zajistit skutečnou integraci 360 ° kampaně. “
- Fouad Abou Mansour
COO Impact Porter Novelli MENA
MD Impact BBDO Abu Dhabi, U.A.E.
„Petr je vždy před námi. Když se ostatní stále učí, on stanoví nová pravidla. Když se nová pravidla vyřeší, hledá další. Definoval bych ho otázkou:„ Co bude dál? “A co je skvělé: jeho nikdy nekončíčí proud nových nápadů je vždy zaměřen na podnikání. To znamená, že vám přinese nové nápady, které fungují. Fantastický přístup v komunikačním podnikání. "
- Martin Charvát
Vice Rector ve společnosti University of Creative Communication
„Petr je jednou z mála skutečně působivých postav českého komunikačního průmyslu. Vykazuje mimořádnou úroveň kreativity kombinovanou se zdravým rozumem v obchodních záležitostech. Jeho schopnost získávat relevantní informace ze všech druhů zdrojů a poté je doručovat v mnoho různých způsobů, jak českou odbornou komunitu, mu pomohlo rychle se etablovat jako odborník v této oblasti. Petr na mě vždycky zapůsobil energií, nadšením a přístupem „pojďme udělat“. To z něj dělá skvělého vůdce a cennou výhodu jakákoli organizace. “
- Josef Havelka
COO Leo Burnett MENA
Generální ředitel Leo Burnett Praha
„Petr je vážený kolega a kamarád. Když jsem s ním úzce spolupracoval v Impact BBDO, zařadil bych ho velmi vysoko mezi reklamní profesionály, které obdivuji. přenést je na vynikající prezentace opakovaně ohromilo mě i klienty. Bylo absolutní privilegium spolupracovat s Petrem v BBDO. “
- Lokesh Achaiah
Kreativní ředitel
ve společnosti Impact & Echo BBDO Kuvajt
S Petrem jsem za poslední rok a půl úzce spolupracoval a lze říci, že jeho příkladná profesionalita dělá z práce s ním potěšení. Petr je jedním z pilířů agentury - byl hybnou silou vzdělávání, informování a poradenství našim zákazníkům o všech digitálních trendech a tržních schopnostech - jeho rozsáhlé know-how zvýšilo laťku, pokud jde o stanovení komplexních strategií. Je to opravdu potěšení s ním pracovat. ““
- Dany Aouad
Výkonný ředitel Impact & Echo BBDO Kuvajt
V roce 2018 Byl jsem hlavním stratégem v prezidentské kampani pro Marka Hilšera, kde jsme vytvořili nejefektivnější kampaň v historii politických voleb (1,3 Kč za jeden hlas).
V roce 2019 jsem vytvořil kampaň pro Národní galerii Praha spojující stěžejní impresionistickou výstavu s absintem. Martin Zufánek – nekorunovaný král českých lihovarů – lahvoval 50 lahví v limitované edici s vynikajícím Dubied Abisnthe 1798, proslulý grafik Aleš Najbrt vytvořil originální štítek. Následující aukce získala 1,5 milionu korun, které byly věnovány Národní galerii.
V roce 2017 jsem založil Foodgroot.com, revoluční technologický startup poskytující nezávislé hodnocení potravin a osobní doporučení pro nakupování potravin.
Nová Energie Česka – Strategie, Idea, Vizuální identita, Logo