Staneme se členy vašeho týmu. Povedeme vás ke službám a produktům, které naplňují očekávání a potřeby zákazníků. Nápady přetvoříme do konkrétních konceptů, které v malém měřítku ověříme přímo na trhu.
Společně popíšeme, kam směřujete. Vizi, strategii a hodnoty pak vysvětlíme lidem ve firmě, aby chápali, co nový směr znamená pro jejich práci. Nakonec upravíme způsob, jakým se firma prezentuje navenek, aby proměně rozuměli i zákazníci.
Napříč celou firmou se budeme ptát po hodnotách a vizi. Pojmenujeme, jak zaměstnanci vnímají firemní kulturu a co je u vás drží. Ukážeme vám, jak s poznatky naložit, abyste budovali firmu, ve které je lidem dobře.
Navrhli jste nástroje pro změnu, které stojí na malých krocích a zároveň nám dávají dlouhodobý strategický pohled.
Dokázali jste nám dát své zkušenosti a příjímali jste ty naše.
Díky systematickému přístupu a tahu na bránu se stali partnerem a motorem jedné větve změn, kterou Adastra prochází.
Každá minuta, kterou jsme s Pábením strávili, se nám tisíckrát vyplatila.
Vybral som si vás, pretože ste najviac data-based. Kto iný by robil 50 rozhovorov so zamestnancami a etnografický prieskum? Kto iný by ma bral ako člena tímu a konzultoval mnou materiály ešte pred prezentovaním pred vedením? Zdieľal svoje obavy a úprimné názory?
Namakali sme sa viac ako sme čakali a dodali sme výstupy v tempe rýchlejšom ako sme pôvodne rátali. Ale ich kvalita bola vyššia ako u porovnateľných ponúk, pretože som bol celý čas v tíme a nezúčastňoval som sa „len“ ako konzultant.
To vidím ako vašu najväčšiu pridanú hodnotu.
Silná vize, pevné hodnoty a potenciál měnit přístup firem v celém svém oboru. To všechno jsme našli ve slovenské MTS.
Tento příběh je o tom, jak jsme unikátní výrobní firmě během 5 měsíců pomohli zhmotnit její duši do jasně definovaného brandu, komunikační strategie a konkrétních výstupů, jako je web, katalogy, culture book nebo manuál pro obchodníky. V úzké spolupráci s klientem a dalšími externisty.
Sídlí ve vesnici Krivá uprostřed krásné přírody. Lidé v ní jsou spokojení bez ohledu na to, na jaké pozici pracují a co dělají. I když je jich několik stovek, cítí se jako součást jedné velké rodiny.
Od roku 1996 MTS vyrostla do pozice slovenského lídra v oblasti výrobních technologií. Je dlouholetým partnerem mezinárodních značek jako Bosch, Rexroth nebo Aventics. Její výrobní linky zabezpečují výrobu v závodech jako KIA, Panasonic nebo Sony.
Stručně: Daří se ji. A ne navzdory srdci, ale díky němu.
MTS založil Juraj Habovštiak v kotelně svého rodinného domu. Od počátku byl nositelem její filozofie. Dnes se Juraj z firmy snaží pomalu stáhnout a předat ji další generaci. A všichni v MTS si přejí, aby si firma dokázala udržet svoji kulturu a hodnoty i po jeho odchodu.
Firma ale rychle roste. Filozofie, která se v malé firmě šíří spontánně, se ve větší firmě místy začíná ztrácet a zkreslovat.
Pochopili jsme, že v MTS potřebují pomoct pojmenovat, kdo vlastně jsou. A dodat odvahu o tom mluvit nahlas uvnitř firmy, ale i směrem ven. Aby se MTS nebála ukázat svou jedinečnost a svůj krásný a zdravý odkaz. Díky tomu má potenciál stát se kromě technologického lídra na trhu také ideovým.
Brandbook není dokument, který ukazuje, jak přetřít fasádu na růžovo. Brandbook je nástroj pro systematickou změnu organizace.
Aspoň tak ho vnímali na JICu (dřív v Jihomoravském inovačním centru). A přišli za Pábením s poptávkou: Pojďte nám tu proměnu pomáhat realizovat. Pojďte nám pomoct stavět nové služby, které budou celou změnu reflektovat.
A tak jsme začali konkretizovat obsah brandbooku. Překládat vizi, misi, archetypy… do jazyka, který je srozumitelný napříč organizací.
Vytvořili jsme model Úspěšného a vyzrálého podnikatele JIC, který slouží jako referenční bod, ke kterému se mohou vztahovat všechny aktivity organizace — od interních procesů, přes nábor lidí, až po samotné služby klientům.
Následně jsme navrhli systém, jak vše propouštět dovnitř organizace, aby nedocházelo k různorodým výkladům toho, co v reálu nový brand znamená. A aby nové služby i redesign stávajících probíhal koncepčně.
Víc si přečtěte zde
Pomohli jsme na svět produktu, který si za 6 měsíců koupilo přes 584 lidí. Většina z nich přitom Hnutí podpořila úplně poprvé.
Hnutí DUHA se dlouhodobě nedaří oslovit pragmatiky. Lidi, kteří sice inklinují k ochraně přírody, ale všechny své aktivity hodnotí podle toho, co přinesou jim samotným. A nevěří, že podpisem petice něco změní.
Naším úkolem bylo dovést Hnutí k produktu, který pragmatiky vtáhne do kampaně Zachraňme lesy.