Efektivní online marketing se podobá dobře fungujícím hodinkám – i k jeho seřízení potřebujete odborníka. Máme bohaté zkušenosti s e-shopy, B2B segmentem i službami. Omezením pro nás nejsou ani hranice – s našimi klienty fungujeme téměř po celém světě.
Nejprve provedeme hloubkovou analýzu vašeho dosavadního fungování, zjistíme maximum informací o vás, vašich klientech, konkurenci a zjistíme cíl případné spolupráce. Následně vytvoříme marketingovou strategii a jednotlivé komponenty online marketingu sestavíme dohromady tak, abychom dosáhli požadovaného cíle.
U každé spolupráce nám jde primárně o budování dlouhodobého vztahu. A pokud přeci jen chcete spolupráci ukončit, tak nepoužíváme žádné výpovědní lhůty.
Online Makers jsou Google Partner, Mergado certifikovaná agentura a Heureka Partner.
Náš tým tvoří celkem 7 profesionálů a rádi pro vás zajistíme následující činnosti:
Dále pro naše klienty zajišťujeme i webináře, online přenosy, rozhovory:
Online Makers nám pomáhají s budováním značky, šířením povědomí o naší činnosti a získáváním leadů. Společně jsme vytvářeli persony, koncept nového .cz webu a celkovou marketingovou strategii. Pánové z OM nám zajišťují i webináře, pomáhají s tvorbou a plánování contentu a mají přesah i do pořádání eventů. Rozhodně potvrzujeme, že online marketing funguje skvěle i v B2B.
Na Online Makers jsme se obrátil, protože jsem chtěl získávat zákazníky v online prostředí. Veškeré úpravy začaly u webu, který do té doby negeneroval v podstatě vůbec nic a vše pokračovalo přes tvorbu marketingové strategie až po spuštění kampaní. Výsledkem bylo, že jen za rok 2019 jsme díky tomu získali 160 poptávek z nichž jsme 25 proměnili v zákazníky. Nyní připravujeme eshop a další nový projekt.
Online Makers pro nás zajišťují Inbound marketing a PPC reklamu - spolupracují na přípravě webinářů a točí videa. Vytvořili nový nový web a ve spolupráci s našimi techniky pro něj vytváří relevantní obsah. Strategie a postup agentury nám dává nejen smysl, ale i výsledky.
S Online Makers jsme začínali na správě PPC reklam. Jejich odbornost se velice rychle projevila nárůstem obratu: každá koruna, kterou jsme prostřednictvím Online Makers do propagace vložili, se nám 50krát vrátila. Výborné výsledky přinesla i jejich emailingová strategie.
Začalo to čištěním s pomocí suchého ledu. Postupně se činnost firmy rozrostla na čištění VZT. A aktuálně společně chystáme dva nové projekty, které budou spuštěny do konce června 2020. Původní web Eco-stations fungoval jako vizitka potvrzující existenci firmy – web nebyl nijak propagován a generoval maximálně 3 poptávky měsíčně. V roce 2018 nás majitel pan Martin Rozínek oslovil se zadáním, aby firma v online prostředí působila spolehlivě, aby byla dohledatelná a především, aby získával nové poptávky. Nový a funkční web jsme společně s propagací spustili na začátku listopadu 2018.
V roce 2019 bylo ze 160 získaných poptávek celkem 42 proměněno v platící zákazníky. Značná část z nich využívá služby pravidelně. Již první tržby v roce 2018 zaplatili veškeré náklady na marketing pro daný rok. Stejně tak v roce 2019.
S klientem stále spolupracujeme a zajišťujeme tvorbu článků a placené propagace. Rozšířili jsme působnost o LinkedIn, kde se nám díky obsahu daří získávat další klienty.
Po celém světě pomáhá společnost Billigence svým klientům porozumět datům a vytěžit z nich co nejvíce. Zadání klienta se týkalo budování povědomí o jejich činnosti s nástroji Tableau a Alteryx. Postupně se zadání rozšířilo o získávání leadů a to přímo přes web nebo díky pořádání webinářů, tématických business breakfast, eventů, tvorbu edukačních videí, apod.
Společnost používala pouze jeden web, který se využívá celosvětově a nebylo možné jej využít pro splnění cíle. Potřebovali jsme tedy druhý web, který bude využit lokálně a bude splňovat naše potřeby – prostor pro publikační činnost a místo pro landing page chystaných online i offline akcí.
Od začátku naší spolupráce jsme realizovali množství akcí, kde se podařilo zaujmout nemálo zájemců o nabízené služby. Jejich proměnu ve spokojené klienty si již zajistil klient sám.
Švédská společnost LLENTAB se zabývá realizací ocelových hal. Aktuálně mají na svém kontě přes 10 000 dokončených hal. Specifikace je široká – logistické, skladové, zemědělské, sportovní, ale i kancelářské budovy nebo prodejny a obchodní centra.
LLENTAB je v našem portfoliu poměrně krátce. Ale i tak se nám zde daří, což dokazují jasné výsledky.
Zadáním klienta bylo získávání leadů a budování povědomí s pomocí PPC a sítě LinkedIn. I přes krátkou dobu naší spolupráce se nám podařilo dosáhnout snížení dosavadních dlouhodobých nákladů za PPC a současně jsme dosáhli většího počtu leadů. Podobně se daří i v rámci propagace na LinkedIn – roste počet relevantních sledujících, kteří reagují na obsah, který vytváří sám klient.
S klientem SkiAndBike spolupracujeme již od roku 2017. Oborem klientova podnikání je prodej, servis a půjčovna kol a lyží. Z našeho pohledu jde o krásné pokrytí letní i zimní sezony.
V tomto případě ovšem nebylo primárním cílem generovat prodeje přes online, ale dostat lidi do prodejny – na servis, do půjčovny a nebo přímý prodej. Tato situace se ovšem změnila v době příchodu COVID-19, kdy došlo k uzavření jediné prodejny a na vzniklou situaci bylo třeba neprodleně reagovat. Výhodou cyklistiky je, že ji lze provozovat téměř kdykoli a zvláště v době, kdy je venku krásné počasí a jde, mimo běh, o téměř jedinou provozovatelnou formu pohybu. Na druhou stranu se zde potýkáme s nemalou konkurencí, pro kterou byl online prodej primárním zdrojem příjmů.
Jak se nám podařilo situaci vyřešit ukazují následující čísla, kdy porovnáváme období první poloviny dubna 2020 se shodným obdobím v roce 2019:
V obrázcích naleznete graf, který zobrazuje porovnání vývoje tržeb za období 1. 1. – 11. 4. za roky 2019 a 2020.