MENU

Online Makers s.r.o.

Efektivní online marketing se podobá dobře fungujícím hodinkám – i k jeho seřízení potřebujete odborníka. Máme bohaté zkušenosti s e-shopy, B2B segmentem i službami. Omezením pro nás nejsou ani hranice – s našimi klienty fungujeme téměř po celém světě.

Nejprve provedeme hloubkovou analýzu vašeho dosavadního fungování, zjistíme maximum informací o vás, vašich klientech, konkurenci a zjistíme cíl případné spolupráce. Následně vytvoříme marketingovou strategii a jednotlivé komponenty online marketingu sestavíme dohromady tak, abychom dosáhli požadovaného cíle.

U každé spolupráce nám jde primárně o budování dlouhodobého vztahu. A pokud přeci jen chcete spolupráci ukončit, tak nepoužíváme žádné výpovědní lhůty.

Online Makers jsou Google Partner, Mergado certifikovaná agentura a Heureka Partner.

Náš tým tvoří celkem 7 profesionálů a rádi pro vás zajistíme následující činnosti:

  • Tvorba marketingové strategie.
  • Komplexní správa placené reklamy PPC (Google, Seznam).
  • Správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn).
  • Zbožové srovnávače (Heureka, Zboží.cz).
  • UX – návrh struktury webu nebo cílové stránky, rozložení prvků, provázání stránek.
  • Copywriting – tvorba textů pro web a blog, tvorba textů pro placenou reklamu, případové studie a další.
  • Grafika – web, placená reklama, logo, identita.
  • Tvorba funkčních webů a eshopů.
  • Realizace offline eventů.

Dále pro naše klienty zajišťujeme i webináře, online přenosy, rozhovory:

  • Rozhovor pro ComSource – VIDEO
  • Event pro Billigence – VIDEO
  • Výuková série Tableau – VIDEO

Kontakt

Miroslav Ullman

Tel.: 602 216 330 E-mail: miroslav.ullman@onlinemakers.cz Www: https://www.onlinemakers.cz/
Studentská 2470/24, 276 01 Mělník IČ: 061 77 972 DIČ: 06177972

Názory klientů

Online Makers nám pomáhají s budováním značky, šířením povědomí o naší činnosti a získáváním leadů. Společně jsme vytvářeli persony, koncept nového .cz webu a celkovou marketingovou strategii. Pánové z OM nám zajišťují i webináře, pomáhají s tvorbou a plánování contentu a mají přesah i do pořádání eventů. Rozhodně potvrzujeme, že online marketing funguje skvěle i v B2B.

Lenka Hankovcová, BILLIGENCE PTY LTD

Na Online Makers jsme se obrátil, protože jsem chtěl získávat zákazníky v online prostředí. Veškeré úpravy začaly u webu, který do té doby negeneroval v podstatě vůbec nic a vše pokračovalo přes tvorbu marketingové strategie až po spuštění kampaní. Výsledkem bylo, že jen za rok 2019 jsme díky tomu získali 160 poptávek z nichž jsme 25 proměnili v zákazníky. Nyní připravujeme eshop a další nový projekt.

Martin Rozínek, Eco-stations

Online Makers pro nás zajišťují Inbound marketing a PPC reklamu - spolupracují na přípravě webinářů a točí videa. Vytvořili nový nový web a ve spolupráci s našimi techniky pro něj vytváří relevantní obsah. Strategie a postup agentury nám dává nejen smysl, ale i výsledky.

Aleš Lednej, ComSource

S Online Makers jsme začínali na správě PPC reklam. Jejich odbornost se velice rychle projevila nárůstem obratu: každá koruna, kterou jsme prostřednictvím Online Makers do propagace vložili, se nám 50krát vrátila. Výborné výsledky přinesla i jejich emailingová strategie.

Tomáš Martinec, Nářadí Martinec

Reference

Eco-stations s.r.o.

Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing
Rok realizace: od 2018 po současnost

Začalo to čištěním s pomocí suchého ledu. Postupně se činnost firmy rozrostla na čištění VZT. A aktuálně společně chystáme dva nové projekty, které budou spuštěny do konce června 2020. Původní web Eco-stations fungoval jako vizitka potvrzující existenci firmy – web nebyl nijak propagován a generoval maximálně 3 poptávky měsíčně. V roce 2018 nás majitel pan Martin Rozínek oslovil se zadáním, aby firma v online prostředí působila spolehlivě, aby byla dohledatelná a především, aby získával nové poptávky. Nový a funkční web jsme společně s propagací spustili na začátku listopadu 2018.

 

V roce 2019 bylo ze 160 získaných poptávek celkem 42 proměněno v platící zákazníky. Značná část z nich využívá služby pravidelně. Již první tržby v roce 2018 zaplatili veškeré náklady na marketing pro daný rok. Stejně tak v roce 2019.

 

S klientem stále spolupracujeme a zajišťujeme tvorbu článků a placené propagace. Rozšířili jsme působnost o LinkedIn, kde se nám díky obsahu daří získávat další klienty.

BILLIGENCE PTY LTD, organizační složka ČR

Fotografie, Hudba, zvuk a video, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing
Rok realizace: od 2017 po současnost

Po celém světě pomáhá společnost Billigence svým klientům porozumět datům a vytěžit z nich co nejvíce. Zadání klienta se týkalo budování povědomí o jejich činnosti s nástroji Tableau a Alteryx. Postupně se zadání rozšířilo o získávání leadů a to přímo přes web nebo díky pořádání webinářů, tématických business breakfast, eventů, tvorbu edukačních videí, apod.

 

Společnost používala pouze jeden web, který se využívá celosvětově a nebylo možné jej využít pro splnění cíle. Potřebovali jsme tedy druhý web, který bude využit lokálně a bude splňovat naše potřeby – prostor pro publikační činnost a místo pro landing page chystaných online i offline akcí.

 

Od začátku naší spolupráce jsme realizovali množství akcí, kde se podařilo zaujmout nemálo zájemců o nabízené služby. Jejich proměnu ve spokojené klienty si již zajistil klient sám.

LLENTAB, spol. s r.o.

Online marketing
Rok realizace: od 2020 po současnost

Švédská společnost LLENTAB se zabývá realizací ocelových hal. Aktuálně mají na svém kontě přes 10 000 dokončených hal. Specifikace je široká – logistické, skladové, zemědělské, sportovní, ale i kancelářské budovy nebo prodejny a obchodní centra.

 

LLENTAB je v našem portfoliu poměrně krátce. Ale i tak se nám zde daří, což dokazují jasné výsledky.

 

Zadáním klienta bylo získávání leadů a budování povědomí s pomocí PPC a sítě LinkedIn. I přes krátkou dobu naší spolupráce se nám podařilo dosáhnout snížení dosavadních dlouhodobých nákladů za PPC a současně jsme dosáhli většího počtu leadů. Podobně se daří i v rámci propagace na LinkedIn – roste počet relevantních sledujících, kteří reagují na obsah, který vytváří sám klient.

SNOWDROP INVEST s.r.o. - SkiAndBike

Online marketing
Rok realizace: od 2017 po současnost

S klientem SkiAndBike spolupracujeme již od roku 2017. Oborem klientova podnikání je prodej, servis a půjčovna kol a lyží. Z našeho pohledu jde o krásné pokrytí letní i zimní sezony.

 

V tomto případě ovšem nebylo primárním cílem generovat prodeje přes online, ale dostat lidi do prodejny – na servis, do půjčovny a nebo přímý prodej. Tato situace se ovšem změnila v době příchodu COVID-19, kdy došlo k uzavření jediné prodejny a na vzniklou situaci bylo třeba neprodleně reagovat. Výhodou cyklistiky je, že ji lze provozovat téměř kdykoli a zvláště v době, kdy je venku krásné počasí a jde, mimo běh, o téměř jedinou provozovatelnou formu pohybu. Na druhou stranu se zde potýkáme s nemalou konkurencí, pro kterou byl online prodej primárním zdrojem příjmů.

 

Jak se nám podařilo situaci vyřešit ukazují následující čísla, kdy porovnáváme období první poloviny dubna 2020 se shodným obdobím v roce 2019:

  • nárůst tržeb celého eshopu o 310 %
  • nárůst tržeb z Google reklamy 835 %
  • nárůst počtu návštěv o 214 %
  • nárůst počtu objednávek o 269 % (z Google reklamy nárůst objednávek o 423 %)
  • PNO Google Ads 1,56 % (2020) VS 8,94 % (2019)

V obrázcích naleznete graf, který zobrazuje porovnání vývoje tržeb za období 1. 1. – 11. 4. za roky 2019 a 2020.