MENU

MORIS design

MORIS design je rodinnou výrobní firmou s přesahem do marketingu, designu a řešení prodejních strategií.

Disponujeme dostatečnou kapacitou, zkušenostmi a zázemím. Máme vlastní vývojové oddělení, design, TPV, výrobu a servisní týmy po celé ČR. Nejsme agentura, proto neplatíte nic navíc.

Jsme velice flexibilní. Přímo v naší výrobní hale sedí vedle sebe v kanceláři design a TPV. Naše výroba je ve stejném objektu, a proto rychle reagujeme na změny a požadavky klienta při vývoji nebo při výrobě.

Vyhráli jsme přes 50 mezinárodních ocenění.

Naše práce nás baví!

Kontakt

Adam Klofáč

Tel.: +420723387546 E-mail: adam.klofac@moris.cz Www: https://www.moris.cz
Tiskařská 4 IČ: 27218228 DIČ: CZ27218228

Názory klientů

S MORISem jsme společně vyrostli a naučili se rozumět in-storu. Je skvělé mít profi partnera, na kterého je spolehnutí. Vybrali jsme dobře.

David Vejtruba, Marketing Director, P. K. Solvent - drogerie Teta/TOP drogerie

Rád bych vyzdvihl práci a nápady špičkových designérů MORISu, které jsou vždy neotřelé a originální, tak jak to potřebujeme právě v T-Mobile.

Petr Jungmann, Senior Shops Services Specialist, T-Mobile Czech Republic

Je třeba říci, že expertíza ani zapálení pro věc Morisům skutečně nechybí. Spolupráce pro nás byla velmi příjemnou zkušeností a s výsledkem jsme velmi spokojeni.

Ondřej Pikrt, Sales Project Manager, Tchibo

Oceňuji práci designérů MORIS design. Návrh nás zaujal a finální podoba nezklamala.

Petr Kavalír, Primalex Brand Marketing Manager, PPG Czech

MORIS design mi splnil můj sen. Přestože teprve otevíráme, již nyní vnímám pozitivní ohlasy zákazníků a těším se, až se společně v našem pet butiku budeme setkávat.

Zuzana Široká, majitelka, U ocásku

Díky výrazným světelným boxům navrženým a vyrobeným MORISem se nám zvyšuje možnost oslovit velkou skupinu hráčů a získat tak více zákazníků.

Marie Machátová, Senior Marketing Specialist, FORTUNA sázky a.s.

Reference

IN-STORE: Teta drogerie

Branding, Design Thinking, Marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design, Řemesla
Rok realizace: 2013 - nyní

Pro síť drogerií Teta jsme navrhli kompletní remodeling stovek prodejen.

Postavili jsme v naší hale celou funkční drogerii, kde jsme vše vyvíjeli a testovali. Jako přidanou hodnotu jsme do prodejen zakomponovali dětský koutek, službu kávy zdarma pro zákazníky nebo možnost vyzkoušet kosmetiku. Velkou pozornost jsme věnovali správnému osvětlení prodejny. Nastavili jsme nový směr v nakupování drogerie a kosmetiky.

Za 12 měsíců od první schůzky bylo hotovo prvních 100 prodejen. V listopadu 2015 jsme předali 400. prodejnu a pokračujeme dál. Všechny prodejny byly klientovi předány včas.

Realizace největšího rebrandingu v ČR přinesla meziroční nárůst tržeb o 35 %.

STOJANY: Panasonic

Branding, Design Thinking, Marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design, Řemesla
Rok realizace: 2002 - nyní

Evropská centrála Panasonic v Belgii nám zadala vymyslet řešení stojanů na prodej baterií. Po důkladném osobním průzkumu u obchodníků v šesti státech jsme vyvinuli takové druhy stojanů, které pokryjí všechny prodejní situace, do kterých se obchodník může dostat, a je tak schopen je vyřešit. Stojany, které jsme nejdříve precizně otestovali, vyrábíme a dodáváme do všech států EU a průběžně distribuujeme dle aktuálních potřeb zákazníka.

IN-STORE: O2 Future Shop

Branding, Design Thinking, Marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design, Řemesla

Zcela nevšední pojetí retailové plochy, dokonalý zážitek z nákupu, přirozenost pohybu a inspirace technologiemi k objevování skrytých možností – takový je nový koncept prodejen O2 Future shop, jehož jsme tvůrcem a realizátorem.

Vývoj konceptu trval skoro rok a jeho součástí bylo i postavení vzorové prodejny ve výrobní hale, na které byla odladěna finální podoba a provedení interiéru. Hlavním motivem konceptu je propojení přírody a moderních technologií budoucnosti. V interiéru jsme toho dosáhli hojným použitím masivního dřeva v kombinaci s designovými inovativními prvky (např. indukční dobíjení telefonu pro klienty vestavěné do prodejních stolů pro konzultanty). Naprosto nevšední prostředí klade důraz na ergonomii, funkčnost a především flexibilitou prostředí. „Propojili jsme základní hodnoty značky s útulnou nadčasovostí a praktickou modulárností“, říká Adam Klofáč, Project Director, který vede projekt O2 v MORIS design.

Navození té správné atmosféry a potřebných emocí jsme docílili skloubením materiálů a promyšlené hry světel. Středové části prostoru vždy dominují unikátní designová svítidla symbolizující nebe plné hvězd. Kombinace stínidel s různou intenzitou osvětlení jednotlivých zón obchodu má pozitivní vliv na náladu a navozuje celkovou harmonii při vnímání prostoru. Živá zeleň pak vnáší do interiéru uklidnění, originalitu a přírodní charakter.

Stojany: Stella Artois

Branding, Design Thinking, Marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design, Řemesla

Pro Stella Artois jsme vytvořili unikátní prezentační a prodejní stojan, který odráží výjimečnost prémiové značky a výrazně ji tak odlišuje od ostatních brandů.
Stojanu s policemi na lahve dominuje prosklená vitrína s typickou sklenicí, která je navíc osvětlená.

Stojany jsou v prodejnách umístěné tak, aby lákaly k impulsivnímu nákupu, kromě podpory zviditelnění značky si tak kladou za cíl nalákat zákazníky, kteří si „na neděli“ koupí ke své standardní značce něco navíc pro chuť i potěchu…

IN-STORE: Fischer

Branding, Design Thinking, Marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design, Řemesla

Vítejte na palubě! Posaďte se k oknu a kochejte se pohledem z letadla. Anebo se pohodlně usaďte do uličky, blíže ke stevardkám naší cestovní kanceláře. Chystáte se na zimní dovolenou? V tom případě si naskočte i s rodinou na lanovku, náš personál se Vám bude věnovat v sedadle č. 51. Prodejna evokuje kombinaci služeb známých z přepravy první třídou.

Hlavní roli zde hraje ergonomie. Personál nemusí při jednání se zákazníkem nikam odcházet. Design stolů umožňuje sdílet všechny informace na monitorech společně. Klienti i personál jsou neustále při jednání na rovnocenné úrovni.

STOJANY: Primalex

Branding, Design Thinking, Marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design, Řemesla

Tónovací centra prezentující značku Primalex a Johnstones umístěná v řetězcích hobby marketů Bauhaus jsou koncipována jako místa, kde si zákazník vyzkouší a v klidu vybere tu správnou barvu pro svůj domov. Stěna, ve které je umístěno 210 barevných škál v několika barevných rodinách, umožňuje zákazníkovi ve 3 různých světelných podmínkách otestovat barvu v rámci světelných boxů umístěných přímo ve stěně. Zároveň si zákazník bude moci v budoucnu na aplikaci nahrané v tabletu namodelovat svůj prostor tak, aby se co nejvíce přiblížil domácímu prostředí, a modelaci si pak může odnést/poslat. Samotné kartičky s barevnou škálou si pak zákazník může také odnést i domů na vyzkoušení. Celé centrum je pojato velkolepě tak, aby se zde zákazník cítil komfortně, dominuje elegance v kombinaci masivního dřeva a studených barev v ladných křivkách, podobně jako v mnoha moderních domovech. Tím se produkty Primalex posunuly do segmentu prémiovějších značek.

Pevné otočné stojany ve dvou velikostech umožňují zákazníkovi procházet jednoduše barvenou škálou vzorníku na kartičkách a vybrat si tak tu nejvhodnější barvu pro svůj domov v jakékoliv prodejně, která barvy nabízí. Kartičky jsou v otočném systému umístěny v klasické škále barev tak, aby zákazník viděl tóny tak, jak se objeví i u něj doma. Elegantní stojan nabízí jednoduché řešení pro výběr vhodné barvy pro každý prodejní prostor. Stojany s kartičkami se právě instalují v prodejnách po celé České republice a zadavatel si od jejich instalace slibuje zvýšení penetrace značky, posun k prémiovému segmentu i navýšení prodejů.

IN-STORE: Creditas

Branding, Design Thinking, Marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design, Řemesla

Impulsem pro vznik design konceptu nové banky je vyčnívat z šedi současného bankovního prostředí. Banka si klade za cíl vytvořit pro zákazníky příjemné, privátní prostředí, kde se budou sice cítit jako doma, ale ne na úkor přílišné domáckosti či rustikálnosti. Prostředí tak podporuje nový typ designu s inovativními technologiemi integrovanými do konceptu tak, aby podpořilo pozitivní vnímání značky i přidaných služeb zákazníka. Koncept podporuje propojení lidských hodnot spolu se současnými trendy v bankovnictví ve funkčním, moderním prostředí přizpůsobeném lokálně regionu či městu, ve kterém se nachází. Vedle designu bude banka Creditas klást velký důraz i na špičkové služby a zajištění maximálního komfortu pro zákazníka, který díky tomuto marketingovému mixu zůstane v pobočce banky déle a využije tak více služeb. Klient si z návštěvy banky musí především přinést pozitivní zážitek, díky kterému se bude značka dále šířit i cestou doporučení.