MENU

manGoweb, s.r.o.

Stručně řečeno děláme weby a mobilní aplikace. Ale rozeberme to trochu. Za posledních 5 let jsme toho na internetu udělali docela hodně. Vyburcovali jsme tisíce lidí k reálné práci při povodních, dva roky vedli největší webovou konferenci ve střední Evropě WebExpo, uspořádali několik ročníků soutěže pro mladé webaře Junior Internet, rozjeli samoudržitelný bikesharing Rekola atakdále. Mezitím jsme stále programovali, kódovali a designovali. Spolu s tím jsme vyvinuli řadu nástrojů pro programátory a kodéry, přednášeli, porotcovali a pomáhali nastavit vývojářské procesy v různých firmách. Máme tedy zkušenost s reálným světem, s velkým náporem uživatelů, zkušenost s dobře i špatně udělaným designem. Zkušenost s prodejem, víceletým provozem, s postupným rozšiřováním, přenášením velkých dat i s bezpečností. A tuhle zkušenost přenášíme do každého webu i appky, kterou děláme. To všechno děláme tak nějak přirozeně nadšení, s takovým vnitřním pnutím dělat věci, které ovlivňují, pomáhají, jsou dobré a posouvají svět technologií kupředu.

Kontakt

Pavel Fuchs

Tel.: 602 359 070 E-mail: bok@mangoweb.cz Www: http://www.mangoweb.cz
K Rovinám 538/17,
Praha 5

Reference

Case study Eat responsibly

Mobilní aplikace, Multimediální prezentace vč. webových stránek

PŘÍBĚH PLANETY ZEMĚ V jedenácti jazycích, od Malty až po Litvu se začíná šetřit jídlem, přemýšlet odkud jídlo je, co všechno se po cestě do našich břich stalo, kde to je rozumné a kde vůbec. Děti ze škol se učí, jak jíst chytře, zdravě a zodpovědně. Učitelé se to učí taky a my jsme jim k tomu stvořili vizuálně zábavné a hezké příběhy, postavičky, prostředí, rozhýbaný web, logo a spoustu dalších drobností.

Case study Nemocnice bez hranic

Mobilní aplikace, Multimediální prezentace vč. webových stránek

Realita v těch nejchudších a konflikty stíhaných zemích bývá drsná. Až se tomu od českých monitorů nedá úplně věřit. Tak jsme si spolu s Lékaři bez hranic stanovili malý úkol, přenést ten pocit na net. Ne pocit z válečného filmu, ne spousty krve, uřezaných končetin a nafouklých bříšek. Spíš každodenní rutinu. Normální lidi, kteří se jen rozhodli pomáhat. Hezké a přitom tak normální. Ilustrace Protože jde o velmi jednoduchý e-shop bez různého počítání dopravného podle regionu, měny, váhy celkové objednávky, promo kódů a jiných složitějších konstrukcí, postavili jsme ho na WordPressu. Nakreslili jsme (Klára) obvyklou polní nemocnici a nacpali do ní co nejvíc témat, kterými se Lékaři bez hranic zabývají. Tuberkulóza, utečenecké tábory, převozy vrtulníkem, chirurgie nebo třeba tak potřebné zázemí pitné vody. Spojili jsme se s lidmi na místě činu a nechali je natočit krátká videa z jejich života. Některá jsou strohá, některá uvolněná, někde je kvůli větru hůř rozumět, někde se klepe záběr. No ale to je právě ta nepřehypovaná realita. Pointa Jde o peníze. O dary. O pomoc. Jenže se nám zdá, že je toho všude hrozně moc. Pozornost se tříští, dvacka na postiženou rybičku v akvárku už je pro nás podobná jako dvacka pro děti na onkologii. A tak je čas, před tím než ukážeme velké rudé tlačítko DARUJTE, trochu ten příběh rozvést. Tak aspoň ukazujeme u každého videa materiál, který zrovna tahle paní nebo tenhle kluk zítra potřebuje používat. Možná je to trochu ohrané, ale nás ta forma s videem baví a funguje nám to. No a když pak máte sedm nepřijatých hovorů od Lékařů bez hranic a bojíte se, že se něco pokazilo v hlavním vybíracím formuláři napojeném trochu složitě na CRM a Darujme.cz a oni vás místo toho pět minut chválí za super práci, tak to pak celé dává smysl.

Case study Goodlok

Mobilní aplikace, Multimediální prezentace vč. webových stránek

NAŠE FRESHE, NAŠE ZDRAVÍ Vzniklo to tak nějak samo. Hodně nás zaujaly Messenger roboti od Facebooku a tak jsme si jednoho udělali a začali ho používat na interní manGowebí objednávání freshů. Jenže se to hodně rychle rozkřiklo a je z toho další startup se vším všudy. V Českém ráji sbíráme a pěstujeme sezónní ovoce, zbytek vozí náklaďáky z pečlivě vybíraných destinací. Vybavujeme provozovnu odšťavňovačema, mixérama, lednicema, učíme se správně skladovat ovoce, nakupujeme sklo, učíme se logistiku, dovoz po Praze se všema jeho úskalíma a vymýšlíme recepty. Každý týden nový, aby to nebyla nuda. Tak jestli chcete, napište Facebook stránce Goodlok nějakou zprávu a můžete mít každé pondělí fresh na stole. Good lok! DESIGN Typografie vychází z loga manGowebu. Grafické prvky jsou naskenované ze starých přírodovědeckých knih. Obsah sklenic je z velké části sezónní, ctí se poctivá příprava a nepřidává se žádná voda, barvivo, sladidla, atd. Takže i v grafice se používá tradiční ruční kresba a míchá se s moderním přístupem v překrývání objektů. MANGOWEB A MESSENGER BOTI Operačním systémem člověka je řeč, ne klikání na tlačítka a vyplňování formulářů. Proto se o různé boty, kteří si s vámi můžou povídat snaží lidstvo už od 60. let. Až poslední dobou se s nimi rozthl pytel a řeší je všichni velcí technologičtí hráči. Siri od Apple, boti ve Skypu od Microsoftu, Alexa od Amazonu nebo třeba vtipná Anna od Ikei. Myslíte, že by se vám nějaký bot do Messengeru hodil? Dejte vědět, umíme to, jsme v tom teď denně. Trochu více informací jsme zpracovali na stránce mangobots.com.