MENU

Impression media s.r.o.

Programmatické plánování, Webová analytika, Tvorba webu, Obsah a Kreativita, Sociální sítě, PR komunikace, Produkce, Brand employment, Rádia, Mediazastupitelství.

Impression Media byla založena v roce 2004 s cílem nabídnout reklamním zadavatelům inzertní potenciál mnoha českých serverů pod hlavičkou jediného subjektu. Patříme dlouhodobě mezi nejsilnější mediazastupitelství na českém internetovém trhu a jsme součástí nejsilnější ryze české mediální skupiny Media Bohemia. Obchodně zastupujeme 63 internetových serverů, díky kterým umíme oslovit více jak 5 135 000 uživatelů českého internetu měsíčně. Zastupovaná média reprezentujeme před přímými klienty, reklamními a mediálními agenturami. Poskytujeme komplexní služby v oblasti internetové reklamy. Od samotné výroby reklamních bannerů či webových projektů, přes komplexní péči o klienta až po mediaplány a statistické výstupy kampaní. Kampaně umíme cílit na Vámi zvolenou sociodemografickou skupinu uživatelů nebo na Vaše přání vytvoříme obsahový balíček webů, které jsou nejvhodnější pro Vaši kampaň. V rámci mediální skupiny zastupujeme také internetovou divizi společnosti Media Marketing Services a.s., která provozuje a vyvíjí desítku obsahových internetových projektů a další e-commerce weby. Z obsahových webů jmenujme například Living.cz, Femina.cz a AutoWeb.cz, transakční weby pak zastupují značky Urbanstore.cz a eshop Špuntík.cz. V minulém roce jsme své síly spojili s firmou Programmatic media, která se stala také stala součástí skupiny MMS. Díky tomu přinášíme jednotný pohled na online plánování. Využití programmatického plánování je dnes přístupné pro každého a naším cílem je poskytnout našemu klientovi kompletní péči a pomoc při plánování a vlastní realizaci online marketingových aktivit. Součástí Programmatic media je také mladé kreativní oddělení Like media, které našim klientům vymýšlí kreativní koncepty na míru dle přání a potřeb. Silnou stránkou Like media jsou sociální sítě, PR, eventy, apod. Jako celek tak můžeme nabídnout jak online i offline služby, kreativní koncepty a to vše s velkou podporou rádií MMS a Media Parku. Více o nás můžete nalézt na našich webech a také ve vybraných case studies.

Kontakt

Aneta Hanousková

Tel.: 728879189 E-mail: aneta.hanouskova@mmmedia.cz Www: http://www.impressionmedia.cz
Nad Petruskou 63/1,
Praha 2 - Vinohrady, 120 00

Reference

Yenkee

Hudba, zvuk a video, Public Relations

Yenkee je českým výrobcem kvalitního IT příslušenství pro mobilní telefony, tablety a notebooky. Na trhu působí téměř pět let. Za tu dobu si společnost vybudovala silné postavení především v hráčské komunitě. Značka patří pod skupinu FAST ČR. Co se nám podařilo? Public relations Razantně jsme zvýšili povědomí značky skrze spolupráci s médii Druhé místo mezi konkurenčními firmami v počtu výstupech Výstupy v tyden.cz, novinky.cz, Chip, Počítač pro každého atd. Sociální sítě Netradiční pojetí sociálních sítí. Snažíme se spolupracovat s publikem, tomu odpovídá skladba jednotlivých příspěvků. Vítězí originalita a humor ve spojení s prodejním aspektem. Jsme velmi otevření spolupráci s influencery. Vyzvi Mistra Kampaň s ústřední postavou omaskovaného muže, neporazitelného hráče počítačových her. Mistr představuje ambasadora YENKEE a komunikační nástroj. Uvedení konceptu na uTuberingu v Praze Animefest 2018 v Brně Další pokračování s vrcholem ke konci roku (zaměření se na prodeje) Spolupráce s významnými YouTubery Využití všech komunikační kanálů.

Teaser video
Odkaz na Utubering
Mistr na Animefestu

Milkpol

Branding, Hudba, zvuk a video, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Průmyslový design

Milkpol Významný český producent mlékárenských produktů je známý především svojí značkou sýrů Krolewski. V rámci ní nabízí svým zákazníkům široké portolio od klasického polotvrdého sýra až po uzenou nebo light verzi. Rod Krolewski Vytvořili jsme tvář značky v podobě rodu Krolewski. Ten pochází z 15. století, kdy jeho otec František Krolewski získal šlechtický titul od Jiříka z Poděbrad. 7 postaviček rodu nyní šíří jméno Krolewski po celém světě. Komunikováno na všech komunikační kanálech: Sociální sítě Online Public relations Tvorba a správa webu Krolda v rodinách Eventová kampaň bude probíhat celé léto. Lidé se skrze zábavnou minihru hlásí do soutěže. Pro vylosované uspořádáme rodinný event na vybraném místě. Bude se jednat o zábavné odpoledne. Kuchař bude připravovat sýrové pokrmy. Herci v kostýmech Krolewski budou bavit osazenstvo. Svačinářka Cílem je uvést značku Krolewski jako ambasadora zdravého jídla. Zároveň nastartovat v médiích i ve společnosti diskuzi o zdravém stravování dětí ve škole nebo zaměstnanců na pracovištích. Vaření s bloggerkami Velký event v Tančící kuchyni za účasti populárních českých foodbloggerek. Celý event ve spolupráci se serverem zena-in.cz, kde probíhala i soutěž o možnost účastnit se eventu. Výsledek: tvorba komplexní kampaně skrze všechny komunikační nástroje spuštění jednoduché microsite s poutavým obsahem a příběhy rodu zvýšení povědomí skrze originální komunikaci na sociálních sítích ze značky Krolewski vytvořit love brand
Web Sýr nad zlato
Akce s bloggerkami
Příběh rodu Krolewski

Citroën

Animace, Branding, Fotografie, Hudba, zvuk a video, Marketing, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Produkce a reklama, Průmyslový design

Citroën Česká pobočka známé francouzské automobilky. Citroën letos na podzim uvedl nový vůz C3 Aircross, který se svojí povahou řadí mezi automobily oblíbené mezi ženami. Cíl kampaně Zvýšit povědomí o třech automobilech (C3, C4 Picasso a C3 Aircross) mezi ženami. Byla nám ponechaná zcela volná ruka, abychom využily jakékoliv komunikační kanály. Dalším cílem bylo využití našich vlastních kanálů (Femina.cz, Autoweb.cz a další) Kampaň na Autoweb.cz Ve spolupráci s redakcí vytvořena speciální sekce na serveru. Pro její účely byly napsány obsáhlé recenze jednotlivých automobilů. Zároveň zcela naší produkcí natečena originální videa, kde auta hodnotily vybrané ženy. Kampaň na Femina.cz Vytvořena série článků o jednotlivých automobilech Microsite vyjimecnyjakovy.cz Vytvořili jsme speciální microsite vyjimecnyjakovy.cz. Zde si každý může udělat jednoduchý a zábavný test, jehož výstupem je zjištění charakteru ženy a doporučení odpovídajícího auta Online kampaň Využití naší grafiky
Video