MENU

Fundchaser

Vdechneme život Vašemu projektu.

Jsme jediní specialisté v Česku a na Slovensku na crowdfundingové kampaně s více než 50 spuštěnými projekty.

Hrajeme první housle ve Střední Evropě

Na středoevropském crowdfundingovém trhu jsme jedničky. Potvrzují to i naši klienti, kteří s pomocí Fundchaseru dotáhli do úspěšného konce nejen svou kampaň, ale i realizaci samotného projektu.

A tak jsme třeba celý svět obuli do ponožkobot Skinners či představili  konopnou obuv Bohempia. Pustili jsme se po hlavě ze svahu s úspěšnou kampaní stabilních lyží STAKI a pravidelně šíříme do světa celou řadu tuzemských karetních či deskových her z reálného i fantasy světa.

Díky našemu týmu specialistů  jsme již našim klientům pomohli získat přes 35 milionů korun.

Kontakt

Martin Vítek

Tel.: 776 048 045 E-mail: martin@fundchaser.com Www: https://fundchaser.com/cs/
Kališnická 2889/18, Žižkov (Praha 3), 130 00 Praha IČ: 04492617 DIČ: CZ04492617

Názory klientů

Úskalí crowdfundigových kampaní číhají na každém rohu a pokud se chcete většině z nich vyhnout, určitě byste měli uvažovat o partnerovi, který má s těmito problémy zkušenosti, ví jak se s nimi vypořádat a jak jim předcházet. A jedním z takových partnerů je i právě i Fundchaser. Tým skvělých lidí, kteří mě velmi pomohli s mými projekty. Jejich užitečné rady a tipy, stoprocentní nasazení a oddanost projektu jsou jednněmi z řady vlasností, kterými Fundchaser disponuje. Pokud váháte jakého partnera zvolit, Fundchaser je určitě správná volba.

Štěpán Štefánik

Kdykoliv bylo něco potřeba, Martin i David byli okamžitě k dispozici a dokázali problém vyřešit. Spolupráce v rámci naší Kickstarter kampaně tak proběhla v pořádku a vybrané prostředky v termínu dorazily na náš účet.

Petr Procházka

Celý tým se na práci dívá srdcem, takže jestli s vámi půjdou do spolupráce, tak to znamená, že za váš projekt budou šlapat, jako by to byl jejich vlastní. Připravte se na to, že vás budou tlačit kupředu dokud neuspějete. Jsem jim za jejich podporu a rady neskutečně vděčný.

Tomáš Bednář

Po úspěšném kampaňovém maratonu je spolupráce s Fundchaserem z věcí, které bych určitě zopakoval. Jejich proaktivita je obdivuhodná a zkušenosti k nezaplacení. Komunikace blesková a profesionální. Osobní přístup a ochota vždy hledat řešení, mě přesvědčily, že jejich nabídka je víc než férová.

Tomáš Bachtík

Reference

Skinners

Marketing

Klient se na nás obrátil, protože měl problém s přístupem Kickstarteru k projektům z České republiky.

Tento problém jsme klientovi dokázali vyřešit prostřednictvím komplexního systému propojení Fundchaseru s korporacemi v USA.

Pro klienta jsme tak vyřešili vklad projektu na crowdfundingový portál Kickstarter, shromáždění vybraných financí a jejich následný převod do České republiky. V rámci naší spolupráce jsme se věnovali i náležitostem tvorby a průběhu samotné kampaně.

Pro zlepšení vašich výkonů, abyste se mohli pohybovat rychleji a dojít dále, lidstvo vynalezlo mnoho druhů obuvi: kolečkové brusle, klipsny, lezečky, tretry, pohorky, atd.

Hodně často jsou tyto formy obuvi tak specializované, že se musíme vzdát komfortu, pohodlnosti a někdy i bezpečnosti. Abyste mohli překročit vaše limity, kde často obuv začíná být spíše na obtíž než benefit, Skinners vyvinuli ultra přenosné obutí pro jakoukoliv příležitost – tzv. ponožkoboty.

Vocabulary Maps

Marketing, Online marketing, Produkce a reklama

Klient přisel s problémem, kdy měl omezené finance, ale skvělý produkt, o kterém chtěl rozšířit povědomí hlavně mezi učitele základních, jazykových i středních škol, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Skrze naší spolupráci se mu podařilo nejen oslovit lokální pedagogy, ale i celosvětovou veřejnost díky crowdfundingové kampani na americkém portálu Kickstarter.

Pro klienta jsme zprostředkovali komplexní crowdfundingové a marketingové konzultace, nastavili emailové kampaně pro rozdílné cílové skupiny, řídili, monitorovali a optimalizovali reklamu na sociální sítí Facebook a vložili jeho projekt na portál Kickstarter.

Výsledkem naší spolupráce byla kampaň, která vybrala více jak 140 % ze svého původního cíle.

Vocabulary Maps nabízí pomůcku, která velmi dobře asistuje s výukou slovíček, řeší pouze slovní zásobu, ale jinak než je obvyklé. Všichni máme rádi obrázky, všichni se rádi koukáme na filmy a autoři Vocabulary Maps Tomáš Bednář a Suzannah Gearing právě těchto lidských rysů využili a přetvořili myšlenkové mapy do obrázků a dělají z nich produkt.

RONE

Marketing

Klient za námi přišel již podruhé. Poprvé jsme mu asistovali pouze s vložením jeho projektu na crowdfundingový portál Kickstarter, kde uspěl a následně jsme mu převedli získané finance na jeho účet v České republice.

Podruhé jsme se zapojili hlouběji, a to převážně díky konzultaci, kterou jsme klientovi poskytli ohledně vzhledu projektové strany i jejího utřídění. I tato kampaň byla posléze úspěšná.

Klient připravuje v pořadí již třetí crowdfundingovou kampaň pro portál Kickstarter.

RONE je strategická, post-apokalyptická, karetní hra pro 2 nebo 4 hráče, která se odehrává v temném světě plného destrukce a utrpení. RONE kombinuje vzrušující a jedinečné mechanismy karetní hry s nekonečnými možnostmi, jak si hru užít. RONE: New Forces je rozšíření základní hry RONE, která byla vydána v roce 2016 také prostřednictvím Kickstarter kampaně.

Whales destroying the world

Marketing, Online marketing, Produkce a reklama

Klient se obrátil na Kickstarter kvůli uvedení blafovací karetní hry na trh. Svůj skromný cíl několikrát překonal vytvořil kolem své hry s jedinečnou tématikou dostatečné povědomí a podporující komunitu, která mu i nadále bude asistovat při dalším vývoji hry. Tato komunita se stane především stabilními šiřiteli dobrého povědomí o hře a tak skvělým odrazovým můstkem pro vývoj dalších her.

Pro klienta jsme připravili nejen veškeré náležitosti nutné pro spuštění a převedení získaných financí do České republiky, ale především jsme klientovi konzultovali stavbu a vedení samotné crowdfundingové kampaně a její efektivní marketing s využitím omezených zdrojů, které měla kampaň pro tuto aktivitu k dispozici.

Kampaň překonala výrazně svůj cíl, a to téměř o $20.000. Během kampaně získala na své téma velmi pozitivní ohlas a v před kampani i během ní byla dobře hodnocena i od recenzentů. Včasná komunikace, zajímavé téma i dobré recenze se podepsali na úspěchu a celkovém počtu 1020 backerů.

Godforsaken Scavengers: Survival Card Game

Marketing

Klient za námi přišel s problémem vložení svého projektu na Kickstarter, na který se ani po dlouhodobé rešerši a pokusech o všemožné spolupráce se zahraničními partnery nemohl legálně a bezpečně dostat.

My jsme mu tento problém velmi pružně vyřešili a umístili jsme jeho projekt na crowdfundigový portál Kickstarter, kde se mu podařilo několika násobně překonat svůj cíl.

Po ukončení kampaně jsme stejně promptně dokázali převést získané finance do České republiky a na klientův účet. Vše proběhlo bez zádrhelů a ku vzájemné spokojenosti obou zúčastněných stran.

Zároveň jsme klientovi prostřednictvím konzultací pomohli vyladit jeho marketingovou strategii pro spuštění a úspěšné dokončení jeho Kickstarter kampaně.

Godforsaken Scavengers je hra založená na improvizaci a přežití proti veškerým předpokladům. Jednoduchá pravidla, vzrušující interakce hráčů, několik módů hraní a trocha hazardu, to jsou charakteristiky této jedinečné karetní hry. Volnočasoví hráči si oblíbí jednoduchá pravidla, plynulá hra a volnost interakce bude naopak více vyhovovat náročným hráčům, kteří si zalíbí možnost upravit si hru podle sebe. Náročnější hráči se také můžou zabývat pravděpodobnostmi a objevovat skryté kombinace.