Naše agentura už nežije pouze Facebookem, Instagramem nebo LinkedInem. V poslední době čím dál častěji připravujeme také kreativní koncepty 360° komunikace pro klienty všech možných velikostí. A občas s nimi vyhrajeme i nějakou cenu. Naposledy to byla stříbrnná EFFIE 2018.
Klienty, pro které aktuálně pracujeme, budete pravděpodobně znát. Jsou to například Sazka, Teekanne, Porsche nebo Enapo. V nedávné minulosti to pak byli třeba De’Longhi, Xiaomi, Rama, Hellmann’s, Knorr, Bohemia Chips nebo TV Nova.
Kromě toho, že navrhujeme nebo se staráme o kampaně našich klientů, také učíme v rámci našeho vlastního programu Fairy Workshop zástupce obcí a menší firmy, jak se sociálními sítěmi efektivně pracovat.
Máme nové kanceláře v Praze – Holešovicích, a také i ve Zlíně, kde se nachází naše kreativní oddělení. Pokud se o nás chcete dozvědět více, doporučujeme mrknout na náš Facebook, YouTube anebo Instagram. 🙂
Segment luxusních SUV patří mezi významné pilíře úspěchu značky Porsche na českém trhu, zároveň však spatřujeme velký potenciál pro další rozšiřování naší klientely. Proto chceme novou komunikační kampaní oslovit nové skupiny zákazníků a otevřít jim brány do světa výjimečných zážitků z jízdy za volantem vozů Porsche. Základem DNA všech našich modelů, včetně luxusních SUV, je úzké propojení s motoristickým sportem i zřetelná návaznost na naši bohatou historii s mnoha legendárními modely. Právě na těchto dvou aspektech je postavena naše kampaň připravená agenturou Fairy Tailors.
Jen krátce k výsledkům - byly rekordní a kampaň Pátek 13. od Fairy Tailors k nim rozhodně pomohla. Tržby EuroJackpotu byly 2x vyšší než běžná páteční losování a tržby Sportky dokonce 4x vyšší, než jiná páteční mimořádná losovaní. Díky vám.
Hledali jsme agenturu, která se primárně věnuje oblasti sociálních médií, někoho se svěžími kreativními i strategickými nápady a zodpovědnou péčí o projekty. Fairy Tailors nás přesvědčili o tom, že svěřujeme facebook značky Rama do profesionálních a nadšených rukou.
Fairy Tailors si nás získali svým pozitivním a realistickým přístupem i kreativními nápady. Dostali od nás nesnadné zadání – získat nové fanoušky a oživit náš skomírající facebookový profil. Svého úkolu se zhostili na výbornou a během více než roční spolupráce jsme díky nim dosáhli stanovených cílů. Vymýšlíme společně nové projekty a těšíme se, co dalšího nám spolupráce přinese.
Fairy Tailors nás přesvědčili, že nové výzvy přijímají s velkým nadšením, myslí jinak a přináší nápaditost, které není nikdy dost! Se zadáním se poprali statečně a i zásluhou jejich přístupu jsme se rozhodli Fairy Tailors oslovit pro další spolupráci.
Cílem nové komunikační kampaně s názvem “DNA vítězů” je oslovení skupiny potenciálních zájemců o luxusní SUV značky Porsche.
Koncept kampaně vychází z myšlenky, že v každém automobilu značky Porsche, tedy i v luxusních SUV, dřímá odkaz ryze sportovních vozů díky úzkému propojení s motoristickým sportem a bohaté historii této značky. K otevření brány do světa těchto výjimečných zážitků z jízdy proto využíváme srovnání se slavnými historickými modely, které se ve vizuálech objevují v odrazu na silnici.
Pro českého importéra vozů Porsche mimo jiné zajišťujeme strategii, tvorbu obsahu a optimalizaci brandových a výkonnostních kampaní na jeho oficiální facebookové stránce Porsche CZ.
Společnost Porsche Inter Auto CZ kromě Porsche výhradně dováží Bentley a Lamborghini a je též největším prodejcem vozů Volkswagen, Audi, Seat a Škoda v Česku. Zároveň se jedná o největšího tuzemského prodejce nových automobilů.
Agentura Fairy Tailors připravila kampaň pro sázkovou kancelář Sazka k pátku třináctého. V ní sázkařům tvrdí, že ne vždy se vyplatí spoléhat na pověry.
Záměrem bylo vyzvat lidi, aby vyzkoušeli, jestli je pátek 13. opravdu nešťastný den. Využili jsme k tomu ukázky různých symbolů štěstí, které ukazovaly, že ne všechny pověry fungují a sázka právě na pátek 13. může být ta šťastná.
Kampaň Pátek 13. byla nakonec tak úspěšná, že jsme s ní vyhráli koncem roku 2018 stříbrnou EFFIE a s další kampaní Lovecká sezóna jsme se umístili na shortlistu.