Tým Cocoon odvedl skvělou práci nejen při designování obalů a tvorbě vizuální identity pro "Becherovku Unfiltered", ale také dokázal správně pochopit strategii značky a rychle si osvojit agilní přístup, který má společnost Pernod Ricard v rámci inovací. Každodenní komunikace a spolupráce s týmem Cocoon byla pro nás absolutním potěšením. Těšíme se na další společný projekt.
Spolupráce s týmem Cocoon Prague byla zásadním pilířem našeho obchodního úspěchu. Kreativita při vývoji obchodních materiálů vedla k rapidnímu přijetí napříč naší firmou na globální úrovni a minimalizovala nutnost lokálních úprav na jednotlivých trzích. Díky tomu má teď Vicks jednotnou a promyšlenou strategii a to nejen na obchodních místech, ale i mimo ně.
Umístění ve světové anketě World Brand Design Award aj.: Studio Cocoon nedávno získalo první místo za vizuální identitu MINIMUM WASTE a jedno druhé místo za obalový design pro Becherovku Unfilterred v rámci světové soutěže World Brand Design Award: https://worldbranddesign.com/world-brand-design-society-award-winners-2019-20/
S nadšením děláme projekty, které mají nejen skvělý design, ale také smysl a dopad. V tomto případě dopad na odpad. Jako partner MiWa, technologie zaměřené na precyklaci, dostal Cocoon úžasnou příležitost vytvořit novou značku, která je ve skutečnosti místem. Místem stvořeným pro téma udržitelnosti světa okolo nás a odpovědnosti vůči němu. Představujeme naše poslední dílo jménem Minimum Waste. Identita MINIMUM WASTE později získala mezinárodní ocenení World Brand Design Award.
Jsme experti na design sprint, kterým jsme provedli nejednu organizaci. V roce 2019 jsme tímto procesem provedli projekt v ICIA, který si díky nám dokázal lépe nadefinovat svůj produkt, jeho konkurenční výhodu a vše validovat s potenciálními zákazníky.