“Mít jasnou definici značky bylo bylo pro Mall Group vždy prioritou. Brain One nám pro naši značku pomohli vytvořit dlouhodobou vizi a strategii. Rozhodně je doporučuji pro případnou spolupráci, jelikož jsou v procesu vývoje značky srozumitelní, zábavní a precizní.”
"Brain je vždy o krok napřed, a my tak můžeme v noci klidně spát. Jsou precizní, spolehliví a berou naši značku více než vážně. Bylo nám potěšením posunout s nimi naši značku dál."
„Skvělá a detailní strategie je základ, a proto jsme ji chtěli navrhovat s odborníky, jako jsou Digital Brain. Díky jejich know-how a profesionálnímu přístupu jsme spolu vytvořili silnou strategii, která je úspěšně implementována.“
CZC je dvojkou v online prodeji elektroniky na českém trhu. Má silnou pozici a věrné zákazníky. Ale nebylo tomu tak vždy.
Před třemi lety byla značka vnímána jako šedá myš. Bez emocí. Používala maskota v podobě písmene C, ale všichni její konkurenti maskoty používali také. To se muselo změnit.
Chtěli jsme, aby CZC bylo autentické. Když jsme zjistili, že jeho zaměstnanci jsou partička geeků, rozhodli jsme se to přetvořit v jednu z nejsilnějších stránek značky. Zaměstnanci se tak stali leitmotivem kampaně a hlavními hvězdami všech reklam.
Ve spolupráci s lídry společnosti jsme koncept značky představili každému z jejich 250 zaměstnanců.
Zájem zaměstnanců, obchodních partnerů a zákazníků o nové propagační předměty byl tak vysoký, že jsme museli jen za první rok rozdat víc než 3 500 triček.
Budování značky nepřináší výsledky hned. Chce to roky, aby si zaměstnanci zvykli, novou tváří značky žili a propagovali ji. Ale nakonec se to povede a my jsme velice hrdí, že jsme pomohli celý proces nastartovat a značce pomohli vyrůst.
Atairu vytvořili a rozvinuli koncept autentických vůdčích schopností pro školení těch nejlepších manažerů v České republice i v zahraničí.
Pomohli jsme Atairu komunikovat profesionálně a důvěryhodně, tak,
aby se odlišilI od ostatních coachingových značek.
Vytvořili jsme vizuální identitu firmy tak, aby odrážela její filozofii.
Mimo jiné to je vidět na tvarech a barvách v logu Atairu.
Identita značky se promítá i do jejího nového webu, který vytváří cenné leady pro Atairu programy vůdčích schopností.
Zvýšili jsme povědomí o značce a vytvořili leady pro program Leadership Games Atairu: natočili jsme promo videa, ve kterých vystupovali přední čeští lídři, a vznikl také e-book.
S Atairu jsme úzce spolupracovali také na náboru týmu, který by mohl dále rozvíjet její značku. Naše partnerství se společností trvá dodnes.
Vivantis patří k největším českým e-shopům s módou, kosmetikou a doplňky. A jeho ambicí je expandovat do dalších evropských zemí.
Nejprve jsme chtěli jen značku jednoduše osvěžit, ale brzy jsme si uvědomili, že změnit toho chce mnohem víc. Značce chyběla důvěryhodnost, nijak nevyčnívala před konkurencí a cílila pouze na ženy. E-shop technologicky zaostával a měl problémy s UX. Nijak přitom nereflektoval samotnou značku.
Vyvinuli jsme strategii založenou na cíli, hodnotách, archetypu, personách a důvodech, proč značce věřit. Také jsme přišli s novým sloganem: „Být sám sebou“.
Bylo klíčové navrhnout nové UX a UI e-shopu – tak, aby korespondovaly se značkou a dodaly zákazníkům jednak inspiraci a jednak nové důvody, proč značce důvěřovat.
Vizuální obsahový tým zorganizoval více než 71 focení, na kterých pro značku vytvořil originální obsah.
Budování značky je běh na dlouhou trať, a proto jsme spolu s klientem naplánovali 4 kampaně, které měly o značce zvýšit povědomí a přilákat zákazníky na e-shop.