MENU

Digital Brain

  • Jsme marketingová agentura, která vede značky od strategie až po perfektní kreativní exekuci.
  • Velkým značkám pomáháme najít přidanou hodnotu, aby mohly růst.
  • Začínajícím firmám pomáháme se značkou, marketingem a vstupem na trh.

Kontakt

Lukáš Krčil

Tel.: 607190757 E-mail: lukas@brainone.agency Www: https://brainone.agency/cs
V Tišině 3, 160 00 Praha 6 IČ: 03496791 DIČ: CZ03496791

Názory klientů

“Mít jasnou definici značky bylo bylo pro Mall Group vždy prioritou. Brain One nám pro naši značku pomohli vytvořit dlouhodobou vizi a strategii. Rozhodně je doporučuji pro případnou spolupráci, jelikož jsou v procesu vývoje značky srozumitelní, zábavní a precizní.”

Sean Gaddis, CMO, Mall Group

"Brain je vždy o krok napřed, a my tak můžeme v noci klidně spát. Jsou precizní, spolehliví a berou naši značku více než vážně. Bylo nám potěšením posunout s nimi naši značku dál."

Milan Duda, Marketing Director, CZC.cz

„Skvělá a detailní strategie je základ, a proto jsme ji chtěli navrhovat s odborníky, jako jsou Digital Brain. Díky jejich know-how a profesionálnímu přístupu jsme spolu vytvořili silnou strategii, která je úspěšně implementována.“

Tomáš Braverman, CEO, Heureka

Reference

Jak jsme spolu s CZC vytvořili 14 kampaní a opravdu autentickou značku

Branding, Marketing
Rok realizace: 2014 - 2019

CZC je dvojkou v online prodeji elektroniky na českém trhu. Má silnou pozici a věrné zákazníky. Ale nebylo tomu tak vždy.

Před třemi lety byla značka vnímána jako šedá myš. Bez emocí. Používala maskota v podobě písmene C, ale všichni její konkurenti maskoty používali také. To se muselo změnit.

Strategie značky založená
na zaměstnancích

Chtěli jsme, aby CZC bylo autentické. Když jsme zjistili, že jeho zaměstnanci jsou partička geeků, rozhodli jsme se to přetvořit v jednu z nejsilnějších stránek značky. Zaměstnanci se tak stali leitmotivem kampaně a hlavními hvězdami všech reklam.

Ve spolupráci s lídry společnosti jsme koncept značky představili každému z jejich 250 zaměstnanců.

Nakopli jsme značku jednoduchou kampaní a novými propagačními předměty

Zájem zaměstnanců, obchodních partnerů a zákazníků o nové propagační předměty byl tak vysoký, že jsme museli jen za první rok rozdat víc než 3 500 triček.

4 roky, 14 společných kampaní

  • Vánoční kampaň 2018 – šlo o nabídku vánočního smíru největšímu konkurentovi CZC.
  • Letní kampaň 2018 – dumali jsme nad velkým jablečným spiknutím a opomíjenými kvalitami hrušek.
  • Letní kampaň 2018 – vysvětlili jsme, jakou motivaci a drajv CZC čerpá z touhy to všem ukázat.
  • Vánoční kampaň 2017 – odhalili jsme, že protože jsou v CZC dvojka na trhu, snaží se dvakrát víc.

Budování značky nepřináší výsledky hned. Chce to roky, aby si zaměstnanci zvykli, novou tváří značky žili a propagovali ji. Ale nakonec se to povede a my jsme velice hrdí, že jsme pomohli celý proces nastartovat a značce pomohli vyrůst.

Reálné výsledky

  • 20% zvýšení povědomí o značce
  • 75% znovuvybavení reklamy
  • 30+brainstormingů s klientem
  • Nej-autentičtější značka světa e-commerce

Jak jsme Atairu pomohli odlišit se od ostatních coachingových značek

Branding, Fotografie, Hudba, zvuk a video, Marketing, Online marketing

Atairu vytvořili a rozvinuli koncept autentických vůdčích schopností pro školení těch nejlepších manažerů v České republice i v zahraničí.

Pomohli jsme Atairu komunikovat profesionálně a důvěryhodně, tak,
aby se odlišilI od ostatních coachingových značek.

Vytvořili jsme vizuální identitu firmy tak, aby odrážela její filozofii.
Mimo jiné to je vidět na tvarech a barvách v logu Atairu.

Identita značky se promítá i do jejího nového webu, který vytváří cenné leady pro Atairu programy vůdčích schopností.

Kampaň pro Leadership Games Atairu

Zvýšili jsme povědomí o značce a vytvořili leady pro program Leadership Games Atairu: natočili jsme promo videa, ve kterých vystupovali přední čeští lídři, a vznikl také e-book.

Stali se z nás skuteční partneři

S Atairu jsme úzce spolupracovali také na náboru týmu, který by mohl dále rozvíjet její značku. Naše partnerství se společností trvá dodnes.

Reálné výsledky

  • Posílení důvěryhodnosti značky
  • Plán marketingových aktivit
  • 260 leadů pro Atairu
  • 500 tisíc lidí vidělo kampaň

Jak jsme vystavěli značku a produkt pro velký e-shop s módou

Branding, Fotografie, Hudba, zvuk a video, Marketing, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Produkce a reklama

Vivantis patří k největším českým e-shopům s módou, kosmetikou a doplňky. A jeho ambicí je expandovat do dalších evropských zemí.

Nejprve jsme chtěli jen značku jednoduše osvěžit, ale brzy jsme si uvědomili, že změnit toho chce mnohem víc. Značce chyběla důvěryhodnost, nijak nevyčnívala před konkurencí a cílila pouze na ženy. E-shop technologicky zaostával a měl problémy s UX. Nijak přitom nereflektoval samotnou značku.

Nová brandová a produktová strategie

Vyvinuli jsme strategii založenou na cíli, hodnotách, archetypu, personách a důvodech, proč značce věřit. Také jsme přišli s novým sloganem: „Být sám sebou“.

Kompletní změna podoby e-shopu

Bylo klíčové navrhnout nové UX a UI e-shopu – tak, aby korespondovaly se značkou a dodaly zákazníkům jednak inspiraci a jednak nové důvody, proč značce důvěřovat.

Zaměření na inspiraci a vizuální obsah

Vizuální obsahový tým zorganizoval více než 71 focení, na kterých pro značku vytvořil originální obsah.

Pomohli jsme vytvořit kampaně pro růst značky

Budování značky je běh na dlouhou trať, a proto jsme spolu s klientem naplánovali 4 kampaně, které měly o značce zvýšit povědomí a přilákat zákazníky na e-shop.

  • Vánoční kampaň 2018 – zpívala o pochybách, které zná každá žena: dokáže její partner vybrat ten správný dárek?
  • Letní kampaň 2018 – dumala nad tím, co je zrovna in a jestli na tom opravdu tolik záleží.
  • Vánoční kampaň 2017 – zatím největší a nejúspěšnější kampaň značky propagovala oblíbené produkty.
  • Kampaň v dubnu 2017 – představila dlouhodobý leitmotiv značky: velkou šatnu.

Reálné výsledky

  • 21% vybavitelnost reklamy po dvou letech
  • 26% nárůst povědomí o značce
  • 110% nárůst neplacených výsledků vyhledávání
  • 200% míra konverze čtenářů obsahu