MENU

Bōjka Studio s.r.o.

Ahoj!
V našem studiu se řídíme pravidlem bójky — perfektní viditelnost v jakékoli situaci.

Stejně jako my sami nejdeme s proudem a snažíme se nesplývat, tvoříme jedinečný design a komunikační strategie i pro naše klienty. Kromě strategií se zaměřujeme na vizuální identity, grafický i webový design a komunikační kampaně.

Najděte s námi správný směr pro svoji značku.

Kontakt

Barbora Kuželová

Tel.: +420 724 333 554 E-mail: barbora@bojka.studio Www: https://www.bojka.studio
Náplavní 2013/1, Praha 2 IČ: 03682668 DIČ: CZ03682668

Názory klientů

XO BEAUTY
— Brand identity
— UI, UX, Web Design
— Packaging design
— Copywriting

Jan Hlavsa, The Revolution Company

Bambíno, Square, Kaleidoskop
— Brand identity
— Illustration
— Web

Tomáš Trnka, Škola Square

Kotelna 55
— Brand identity
— Wording
— Web

Jakub Dlouhý, Kotelna 55

Střižna
— Naming
— Brand identity
— Production management

Leona Šenková, Střižna

Reference

XO BEAUTY

Branding, Design Thinking, Fotografie, Marketing, Mobilní aplikace, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Produkce a reklama
Rok realizace: 2019–2020

Nebudeme se přetvařovat. Navrhnout podobu nového e-shopu firmy The Revolution Company, která je prodejcem například nejrychleji rostoucí značky dekorativní kosmetiky na světe, bylo výzvou. Velkou, novou a náročnou výzvou. Ale víte, co je štěstí? My výzvy zbožňujeme!

 

Stvořili jsme celý svět XO BEAUTY obsahující design webu, modulární newsletter, instagramové šablony a mnoho dalšího. Chtěli jsme, aby všechny jeho části byly vizuálně propojeny, ale zároveň stále zákazníky překvapovaly a nikdy je nezačaly nudit.

 

Proto v něm naleznete jak výrazné detaily, které budují značku, tak i hravost a variabilitu. Zvolená písma, jejich stylizování, produktové i fashion fotografie a důvtipné využívání loga nabízí nejrůznější zábavné kombinace, které ovšem vždy podporují především image značky.

Bambíno, Square, Kaleidoskop

Branding, Design Thinking, Ilustrace, Multimediální prezentace vč. webových stránek
Rok realizace: 2017

Pracovali jste někdy pro nejdůležitější lidi na světě? My ano. Díky projektu pro školky a jesle Bambíno a základní školu Square. Bylo jasné, že z výsledku musí být nadšené především děti.

 

Chtěli jsme, aby se jim naše řešení líbilo, motivovalo je uvažovat a vzbuzovalo hravost. Při práci na vizuální identitě pro značku Bambíno jsme se inspirovali reálnými výkresy vytvořenými dětmi ve školkách, jejichž části jsme separovali a obkreslovali. Tak vznikla série barevných abstraktních tvarů, které se různě skládají, překrývají a doplňují, takže pokaždé vypráví jiný příběh. Záleží jen a jen na vlastní představivosti. Právě z těchto tvarů vzniklo i redesignované logo Bambíno.

Pro vizuály značky Square jsou ilustrace tvořeny již konkrétněji, ale prvky překrývání a abstrakce v nich zůstávají stále zachovány.

Vizuál vzdělávací platformy Kaleidoskop na předchozí princip navazuje, jeho design vychází z principu skládání geometrických tvarů. Snahou bylo vytvořit minimalistické, vkusné řešení s důrazem na detail a celkově zajímavou kompozici.

Česká asociace pojišťoven

Animace, Branding, Design Thinking, Hudba, zvuk a video, Ilustrace
Rok realizace: 2016

Pojišťovnictví si většina z nás nespojuje zrovna s pozitivními zážitky a zábavným prostředím. Rozhodli jsme se tento pohled změnit a v komunikaci ČAP nedrnkat prvoplánově na struny lidského strachu a vypjatých emocí.

 

Zadáním bylo vytvořit společný vizuální styl pro Českou asociaci pojišťoven a Českou kancelář pojistitelů reflektující sjednocené řízení obou profesních organizací.

Díky otevřenému přístupu klienta jsme dokázali, že i vážné téma umíme zpracovat odlehčenou, svěží a humornou formou.

 

Allianz pojišťovna

Animace, Hudba, zvuk a video, Ilustrace, Produkce a reklama
Rok realizace: 2017 – současnost

Vidět ožívat naše kreativní návrhy v animovaných videích nám dělá vždy velkou radost.

 

Pro Allianz pojišťovnu jsme připravili již 3 série animovaných videí. Od prvních návrhů, přes scénáře až po jejich realizaci. Všechna vznikla ve stejném pojetí — jednoduchá lineární ilustrace podle vtipného scénáře s netradičním příběhem, zvukové efekty podporující animaci a podkreslení svižnou hudbou.

 

 

 

S Optic

Branding, Design Thinking
Rok realizace: 2018

„Listen to your eyes.“ Slogan vytvořený v našem studiu pro jednu z prvních soukromých optik v Česku.

 

Aby značka obstála v obrovské konkurenci optik v centru Prahy a podtrhla stylovost své nabídky, bylo potřeba vytvořit redesign původního loga z 90. let. Zachovali jsme pro značku typickou červenou barvu a princip výrazného S v názvu prodejny. Logo jsme zjednodušili, osvěžili a vytvořili z něj poutavý symbol, který esteticky funguje i sám o sobě.

Střižna

Branding, Design Thinking, Fotografie
Rok realizace: 2013 – současnost

U projektu tohoto vlasového studia jsme stáli již od jeho zrodu. Měli jsme možnost podílet se na tvorbě jeho komunikace od úplné nuly. To, čím se značka zabývá, jsme se rozhodli dostat do celé její komunikace.

 

Od názvu až po vizuální styl. Efekt „prostřižení“ se objevuje v logu, a na všech vizuálech, se kterými značka pracuje.

Vilímková, Dudák & Partners

Branding, Design Thinking, Fotografie, Ilustrace
Rok realizace: 2016

Design neovlivňuje jen líbivost, povrchní vnímání produktu, služby. Pomáhá také budovat důvěru, emoce a vztah ke značce.

 

Právě s touto myšlenkou jsme pracovali na projektu značky Vilímková, Dudák & Partners. Cílem nové vizuální identity bylo tuto advokátní kancelář co nejvíce přiblížit jejím klientům. Kombinací profesionálních fotografií zaměstnanců advokátní kanceláře a jednoduché lineární ilustrace jsme podpořili pocit partnerství, pomoci a profesionality.

Kotelna 55

Animace, Branding, Design Thinking, Ilustrace, Multimediální prezentace vč. webových stránek
Rok realizace: 2015

Jedno místo, mnoho talentovaných jedinců i agentur z oblasti marketingové komunikace. To je Kotelna 55, v jejíž prostorách se před sto lety vyráběla pára pro stroje.

 

Právě samotná stavba z 19. století se stala základem vizuální identity, současné interiérové řešení pak inspirovalo její barevné schéma. Největší radost nám dělají webové stránky Kotelny 55, které jsou řešeny unikátním scrollem přes dva sloupce, a kromě všech důležitých informací vypráví i příběh značky.