XO BEAUTY
— Brand identity
— UI, UX, Web Design
— Packaging design
— Copywriting
Bambíno, Square, Kaleidoskop
— Brand identity
— Illustration
— Web
Kotelna 55
— Brand identity
— Wording
— Web
Střižna
— Naming
— Brand identity
— Production management
Stvořili jsme celý svět XO BEAUTY obsahující design webu, modulární newsletter, instagramové šablony a mnoho dalšího. Chtěli jsme, aby všechny jeho části byly vizuálně propojeny, ale zároveň stále zákazníky překvapovaly a nikdy je nezačaly nudit.
Proto v něm naleznete jak výrazné detaily, které budují značku, tak i hravost a variabilitu. Zvolená písma, jejich stylizování, produktové i fashion fotografie a důvtipné využívání loga nabízí nejrůznější zábavné kombinace, které ovšem vždy podporují především image značky.
Chtěli jsme, aby se jim naše řešení líbilo, motivovalo je uvažovat a vzbuzovalo hravost. Při práci na vizuální identitě pro značku Bambíno jsme se inspirovali reálnými výkresy vytvořenými dětmi ve školkách, jejichž části jsme separovali a obkreslovali. Tak vznikla série barevných abstraktních tvarů, které se různě skládají, překrývají a doplňují, takže pokaždé vypráví jiný příběh. Záleží jen a jen na vlastní představivosti. Právě z těchto tvarů vzniklo i redesignované logo Bambíno.
Pro vizuály značky Square jsou ilustrace tvořeny již konkrétněji, ale prvky překrývání a abstrakce v nich zůstávají stále zachovány.
Vizuál vzdělávací platformy Kaleidoskop na předchozí princip navazuje, jeho design vychází z principu skládání geometrických tvarů. Snahou bylo vytvořit minimalistické, vkusné řešení s důrazem na detail a celkově zajímavou kompozici.
Zadáním bylo vytvořit společný vizuální styl pro Českou asociaci pojišťoven a Českou kancelář pojistitelů reflektující sjednocené řízení obou profesních organizací.
Díky otevřenému přístupu klienta jsme dokázali, že i vážné téma umíme zpracovat odlehčenou, svěží a humornou formou.
Pro Allianz pojišťovnu jsme připravili již 3 série animovaných videí. Od prvních návrhů, přes scénáře až po jejich realizaci. Všechna vznikla ve stejném pojetí — jednoduchá lineární ilustrace podle vtipného scénáře s netradičním příběhem, zvukové efekty podporující animaci a podkreslení svižnou hudbou.
Od názvu až po vizuální styl. Efekt „prostřižení“ se objevuje v logu, a na všech vizuálech, se kterými značka pracuje.
Právě s touto myšlenkou jsme pracovali na projektu značky Vilímková, Dudák & Partners. Cílem nové vizuální identity bylo tuto advokátní kancelář co nejvíce přiblížit jejím klientům. Kombinací profesionálních fotografií zaměstnanců advokátní kanceláře a jednoduché lineární ilustrace jsme podpořili pocit partnerství, pomoci a profesionality.
Právě samotná stavba z 19. století se stala základem vizuální identity, současné interiérové řešení pak inspirovalo její barevné schéma. Největší radost nám dělají webové stránky Kotelny 55, které jsou řešeny unikátním scrollem přes dva sloupce, a kromě všech důležitých informací vypráví i příběh značky.