Tým Modrého ducha baví pomáhat s on-line prodejem zboží a služeb. Jeho řady tvoří 20 specialistů: Programátorů a designerů, ale také analytiků, marketérů, copywriterů a komunikačních mágů. U Modrého ducha se propojuje kreativita digitální agentury a schopnosti vývojářské firmy. Vše směřuje společnou cestou k navrhování a tvorbě webů, e-shopů, aplikací a celých on-line kampaní plnících předem vytyčené a měřitelné cíle.
Někdo to má rád rychle a jednoduše. Proto je zde Srovnánícen.cz – nejrychlejší vyhledávač a srovnávač zboží na českém internetu. Modrý duch navrhl a vytvořil vychytanou on-line aplikaci přímo pro Heureku, jednoho z předních hráčů tuzemského e-commerce světa.
Krušovická Šalanda je koncept restaurací připravený a spravovaný známým královským pivovarem. Pokud přemýšlíte, kde vám bude nejlépe chutnat večerní pivo, pak se vyplatí podívat na restauracesalanda.cz. Působivá prezentace představí jednotlivé podniky, odhalí tajemství přípravy zlatého moku a nasměruje vás do nejbližší restaurace.
Na rozsáhlých celofiremních webech se může návštěvník snadno ztratit. To však není případ nhcar.cz, kde je jasně vytyčená cesta od vstupní stránky až k prohlídce vozu. Podle potřeb zákazníka se pak odkrývají i další služby a informace: od objednávky na servis až po články z firemního magazínu. Vše se zobrazuje jen v tu pravou chvíli tak, aby neohrozilo primární cíl – prodej aut.
Developerská společnost SCATECH přišla za Modrým duchem s unikátním konceptem výstavby nízkoenergetických domů. Novátorský přístup zasluhoval odpovídající vizuál rozpoznatelný na první pohled – oříznuté logo vychází z tvaru stavebního bloku, barevné vzory strukturou připomínají štěrk, písek nebo polystyren. Modrý duch vytvořil komplexně pojatou firemní identitu, která umožňuje konzistentní vizuální komunikaci na webu, vizitkách nebo třeba na polepech firemních vozů.