Pomáháme překonávat komunikační výzvy, budujeme značky a vytváříme prodejní obsah. Především v B2B sektoru.
Hledáme cesty, jak komunikačně ošetřit důležité momenty vašeho podnikání:
Jsme kreativci, designéři, konzultanti, textaři, vývojáři. Spojujeme kvality obsahu a designu. Zajišťujeme vše, co potřebujete pro efektivní komunikaci s vašimi zákazníky. Základní je pro nás váš cíl – podle něj sestavujeme nabídku služeb a řešení. V portfoliu máme vše od obchodních argumentů přes weby, loga, vizuální identitu až po přesvědčovací prezentace nebo koncepce veletržních stánků a propagačních materiálů.
Je skvelé spolupracovať s ľuďmi, ktorých zaujíma čo robíte a čo chcete dosiahnuť. Pýtajú sa, počúvajú a prichádzajú s jedinečnými nápadmi.
S AnFasom spolupracujeme od samotného vzniku Atmedia na českom trhu. Spolu sme zadefinovali ako má brand Atmedia na trhu pôsobiť, čo chceme vyvolávať. Vďaka AnFasu je Atmedia na trhu vnímaná ako mladá, energická, profesionálna spoločnosť s nadčasovou komunikáciou.
Dôkazom toho sú úžasné projekty ako GRP GRP hurááá, ktorou sme poukázali na naše úspechy a rast, či kampaň Easy media riders, kde sme motivovali k využívaniu našich služieb a produktov na našich tematických televíziách.
Jednoducho sme sa nebáli sa plne viesť AnFasom a dosiahli úžasných reakcií od našich klientov. Na AnFas sa môžeme vždy spoľahnúť.
Na to, jak to byla velká změna, to proběhlo hladce.
Věděli jsme, co chceme, ale nevěděli, jak to vyjádřit a kde začít. AnFas nám pomohl udělat jednotlivá rozhodnutí, pomohl s uspořádáním obsahu našeho webu. Nemuseli jsme se nikterak složitě připravovat, zvládli to během pár schůzek, dobře se ptali a zachytili i informace mezi řádky. Jsou samostatní, mají nápady na každou situaci a věci dotahují do konce
Spolupráce s AnFasem byla příjemným zážitkem i zkušeností.
Jejich empatický přístup a zájem o náš specifický tržní segment přinesl kvalitní a nezávislé hodnocení našeho záměru sloučit dvě značky. Touto spoluprací se podařilo dostat na kvalitní úroveň nejen komunikaci faktu o sloučení značek, ale také najít principy pro komunikaci značky v její nové podobě. Díky společné přípravě a realizaci nového stylu komunikace jsme prošli transformací značky velmi úspěšně. Dnes můžeme potvrdit, že obávaný proces slučování značek přinesl překvapivé posílení. Tento projekt nám poskytl mnoho nových zkušeností a nastavil principy, které fungují a můžeme v tomto směru pokračovat sami.
Společnost IQ Structures je inovátorem na poli produkce a vývoje nanostrukturních materiálů, zaměřuje se přitom především na jejich využití pro lepší zabezpečení osobních dokladů a pro výrobu speciálních svítidel. Do obou odvětví přináší revoluční přístup a produkty, které se výrazně odlišují od zbytku trhu.
V AnFasu se dlouhodobě staráme o komunikaci společnosti. Oběma hlavním produktovým liniím vytváříme obchodní komunikaci (prodejní argumentace, formulace sdělení), marketingové materiály (web, brožury, videa, direct mail) i vizuální styl (ilustrace). Pro větev nanooptiky jsme vymýšleli název produktu Nanoptiqs a koncepci, design a obsah stánků pro klíčový veletrh Light and Building.
Globalworx je německý inovátor systémů pro monitoring přepravních a skladovacích podmínek citlivého zboží, jako jsou léčiva, diagnostické přípravky a podobné produkty. Firma přišla s unikátním řešením, které pomáhá překonat řadu kritických bodů monitoringu přepravy. Cílem bylo přesvědčit o jeho přednostech zákazníky.
Od roku 2018 se staráme o komplexní komunikaci značky. Začínali jsme s materiály na konferenci, postupně vytvořili nový web a kompletní přesvědčovací obchodní materiály včetně explikačního videa, od roku 2019 rozvíjíme koncept nové webové a mobilní aplikace pro systém monitoringu (řešíme UX design, technickou realizaci má na starosti partnerská firma). A především neustále reagujeme na komunikační potřeby, které s sebou nese uvedení produktu vymykajícího se zvyklostem na trhu.
Vedení společnosti (tehdy s názvem e4t) se na nás obrátilo krátce po spuštění komplexního programu vnitřní transformace, který si jako jeden z cílů stanovil posílení značky. Během více než rok dlouhého procesu jsme firmě postupně vytvořili nový název, logo i kompletní vizuální identitu. A společně překonali řadu výzev, které takový proces přináší.