MENU

2GIS s.r.o.

Pro klienty sestavujeme marketingový mix na míru za využití vhodné kombinace více marketingových kanálů. Zaměřujeme se  především na klasické platformy, jako jsou PPC reklamní systémy, sociální sítě a zbožové srovnávače.

Náš vlastní informační systém Prahy aktivně využívá několik desítek tisíc uživatelů. Jsme silní i na zahraničních trzích, především v Rusku, SAE, Kypru a dalších zemích.

Naše služby:

  • PPC reklama
  • Facebook Ads a správa sociálních sítí
  • Správa zbožových porovnávačů
  • Grafické práce
  • Videoprodukce
  • Webová prezentace – Eshopy na míru
  • Plánování marketingových strategii

Udělejte to

jednoduše

Ukážeme Vám jak na to.
Pomůžeme, poradíme a předáme část našeho know‑how.
Objevte s námi nový rozměr reklam.

Kontakt

Filip Kasan

Tel.: 723947474 E-mail: f.kasan@2gis.cz Www: http://2gispraha.cz
Bucharova 1281/2, Stodůlky, 158 00 Praha 5 IČ: 291 54 740 DIČ: CZ29154740

Názory klientů

Doporučuji agenturu 2GIS na správu digitální reklamy – ví, co dělají. S výsledky nás překvapily a navýšily počet objednávek, nadále s nimi spolupracujeme. Přednosti: individuální přístup, rychlá komunikace a exekuce, navýšení objednávek na e‑shopu.

Aleš Růžička - ChiaShake

Se společností 2GIS se mi spolupracuje skvěle. Ví o čem mluví, jsou schopní a umí prodat svůj produkt. Doufám že ve spolupráci budeme nadále pokračovat.

Tomáš Šusta - River Boat Prague

Spolupráce s 2GIS mi přinesla konečně to, co jsem potřeboval a hlavně hledal. Po všech těch omylech s marketingovými agenturami, kdy byly vždy jen řeči, byly u 2GIS i činy, funkční marketing a komunikace byla opravdu na té úrovni, co jsem hledal.

Petr Bláha - Dapeo

Díky klukům ze 2GIS se můžu věnovat věcem kterým rozumím a online prezentaci pustit z hlavy. Příjdou dáme kafe, řekneme si kam směřujeme a oni to celé zařídí. Jednoduché a účiné. Díky kluci.

Martin Benýšek - Casso Club

Agenturu 2GIS můžeme doporučit, protože přišla s řešením ušitým přímo na míru, oceňujeme osobní přístup a flexibilitu při vytváření a správě naší kampaně.

Ondřej Reichmann a Filip Fiala - Silkwood

Se 2GIS jsme začali spolupracovat před dvěma lety. Spolupráce byla ohledně mapového portálu, co nejvíce informací o naší firmě směrem k uživateli a také inzerčního charakteru. Vždy vše přehledně popsali a vysvětlili. Spolupráce se nám líbila i kvůli pravidelným měsíčním feedbacků.Spolupráci jsme poté rozšířily o PPC kampaň na Googlu a naše spokojenost zůstává.

Michal Buchtel - Hiko Sport

Reference

Klient s doplňky stravy

Branding, Fotografie, Hudba, zvuk a video, Marketing, Multimediální prezentace vč. webových stránek, Online marketing, Produkce a reklama, Public Relations
Rok realizace: 2017 - doposud

Společnost poskytuje na českém a slovenském trhu doplňky stravy, určené k rychlému hubnutí. Ve svém portfoliu nabízejí různé plnohodnotné náhrady celodenní stravy.

VÝCHOZÍ SITUACE

Se společností spolupracujeme od počátku jejich vzniku v roce 2017.

Značku jsme uvedli na trh, což obnášelo kompletní nastavení a naplánování online propagace celého brandu společnosti. Naše poradenství zašlo i dál a díky profesionálním zkušenostem jsme nabízeli i poradenství, jak rozšířit brand i na poli offline propagace.

NÁSTROJE

K využití maximálního potenciálu pro daného klienta byl sestaven plán používaných nástrojů vzhledem ke konkurenčnímu boji v danému segmentu.

Kanál Facebook byl zvolen pro šíření brandu a povědomí – tento kanál v tuto chvíli tvoři 80% obratu.

Kanály Adwords a Sklik byly zvoleny čistě pro výkonostní účel a pokrytí hledanosti výrobku určených k hubnutí.

PODMÍNKY

Na základě dohody s klientem byla uzavřena dohoda o čerpání neomezeného rozpočtu při udržení PNO max. do 40%. Od prvotního spuštění kampaní jsme PNO udrželi do 35%, dnes se pohybuje okolo 20% na všech propagačních kanálech.

REALIZACE

V prvotní fázi byl použit Facebook k oslovení co nejširšího publika, pro získání dostatku relevantních dat k budoucí selekci nejprofitabilnějších publik. Podpora offline eventů a celkové navýšení povědomí o nové značce na trhu.

 

V další fázi došlo na cílení konverzních kampaní za cílem nákupu na publika, která byla určena jako nejvíce výnosná – v této fázi se Facebook přeměnil v nejprofitabilnější kanál.

 

V rámci Adwords se v prvotní fázi optimalizovaly kampaně, aby se pokrylo vyhledávání potencionálních zákazníků za použití relevantních klíčových slov k cílenému publiku spojeným s hubnutím a také aby produkt byl dohledatelný vzhledem k probíhajícím kampaním na Facebooku. Dále bylo využito dynamických reklam ve vyhledávání pro pokrytí nejširšího okruhu vyhledávacích dotazů. Následně se nastavily Google nákupy pro zasažení celého trhu s doplňky stravy. Této strategie a rozložení kampaní se využilo v rámci Skliku a Zboží. U obou kanálu se silně využili remarketingové kampaně a obsahové sitě pro podchycení lidí, kteří nenakoupili a potenciálních zákazníků na tematických webech.

VYHODNOCOVÁNÍ KAMPANÍ – 6 MĚSÍCŮ

V rámci rekapitulace spolupráce od počátku vzniku celého brandu doposud kdy uběhlo 6 měsíců a k přihlédnutí k velice konkurenčnímu segmentu lze konstatovat, že výsledky jsou více než uspokojivé.

  • Přivedené tržby – Z nuly do řádu milionů měsíčně
  • Pokud srovnáme každý následující měsíc s předešlým stále vidíme rostoucí trend zhruba až o 3-5% navýšení obratu každý měsíc při stálém snižování nákladů na marketingové prostředky.
  • V rámci naší efektivně nastavené strategie se pomalu % objednávek z organického prostředí navyšuje, díky tomu se i snižují náklady na reklamu a vzniká prostor v rozpočtu pro oslovení dalších ještě neoslovených segmentů publik.
  • Pokud můžete finálně posoudit spolupráci jak z naší strany tak i ze strany klienta, tak jsme dosáhli oproti předpokládanému výsledku několikanásobného navýšení obratu než bylo stanoveno. Navýšení měsíčního obratu oproti klientovým požadavkům bylo dosáhnuto zhruba o 124% více.

Na tomto grafu lze velmi dobře vidět, kdy byly kampaně na facebooku přetočeny převážně za konverzním účelem a už nepřevládal pouze účel dostat se do povědomí. Je zde i názorně vidět, že tržby ze stálých zákazníků a nikoli za nové zákazníky začíná pomalým, ale jistým tempem narůstat.

Na tomto grafu lze krásně vidět poměr přivedených návštěv v poměru s novými. I v tomto grafu si můžeme povšimnou trendu vracejících se stálých zákazníků. Což je i našim cílem pro daného klienta. Vybudovat stálou základnu klientely s co nejnižšími náklady na propagaci

Klient - kosmetické doplňky a přípravky

Branding, Fotografie, Marketing, Online marketing, Produkce a reklama
Rok realizace: 2017

Klient je firma, která se zabývá prodejem kosmetických výrobků. Funguje jako e-shop s vlastní prodejnou. Nabízí široký sortiment světových značek kosmetiky.

VÝCHOZÍ SITUACE

Pro klienta jsme zakládali reklamní účet Google AdWords, Google Merchant, Business Manager, Katalog na Facebooku a Facebook Pixel. Sklik, Zbozi.cz a Heureku již klient měl a v minulosti dělal zde kampaně v malé míře. Na Facebooku klient propagoval jen příspěvky. Nyní se klientovi staráme o AdWords, Sklik, Zbozi.cz, Facebook a Heureku.cz

NÁSTROJE

Během správy využíváme Google AdWords, Google Analytics, Facebook, Facebook Pixel, Google Merchant, Sklik, Zbozi.cz, Heureka.cz

PODMÍNKY

S klientem jsme měli zpočátku nastavené pevné rozpočty na každý reklamní kanál, ale po prvním měsíci správy jsme se s klientem domluvili, že se bude řídit dle PNO. U každého kanálu jsme stanovili 15% PNO. Náš cíl pro rok 2018 je zvýšit obrat e-shopu o 30%.

REALIZACE

Na Google AdWords využíváme Google Nákupy, DSA, dynamický remarketing, brandové kampaně, kampaně na podporu brandu a vyhledávací síť na prioritní produkty klienta.

Na Facebooku používáme prodejní kampaně z katalogu, dynamický remarketing, propagaci tematických příspěvků klienta o novinkách.

Na Skliku děláme vyhledávací síť na klíčové produkty, produktové kampaně, kampaně na posílení brandu, kombinované reklamy a dynamický remarketing.

VYHODNOCOVÁNÍ KAMPANÍ – DATUM (LEDEN – BŘEZEN 2018)

Během správy využíváme Google AdWords, Google Analytics, Facebook, Facebook Pixel, Google Merchant, Sklik, Zbozi.cz, Heureka.cz

abychom viděli výsledky z kampaní, které do té doby nastaveny nebyli. PNO se nám daří u všech kanálů držet pod klientem stanovené hodnoty. Z grafu je patrné, že jsme od začátku spolupráce zvýšili návštěvnost v lednu o 45% a v únoru o 88% oproti listopadu a prosinci. V únoru jsme zvýšili obrat o 17% oproti únoru 2017.